Same- Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Så litt dårlig Endret 6. april 2004 av Same- Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg lurer på om vi som fikk rare meldinger som "?????" har sendt inn eller ei. Noen som fikk bekreftelsesmail? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Den her er jo bare suveren, nå er det bare å håpe at en vinner. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har aldri før vunnet noe i en slik konkurranse, men føler på meg at dette kan bli den første. *Drømmer* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hehe, vant et Kyro 2 kort en gang fra incite PC games Kanskje lykken er på min side denne gangen også (selv om jeg sjelden vinner ting) Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Sånn, da er det bare å rydde plass på skrivebordet i påvente av det nye vidunderet Fikk bare 'Mail sendt' som bekreftelse, men kommer vel en pakkelapp i posten etterhvert... Edit: ja, og takk for tips Snekker'n Endret 6. april 2004 av Inkognito Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Men jeg har Kjærligheten da Som nekter meg å kjøpe mer HW Har en kompis som er litt i samme situasjon... Han oppgir konsekvent pris ex mva Ha ha, genialt.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Fikk bare 'Mail sendt' som bekreftelse, men kommer vel en pakkelapp i posten etterhvert... (samme her, btw) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Oy *venter spent til 13 april* Endret 6. april 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skal jævli mye til for å vinne når så mange har meldt seg på. Men for å være ærlig så er det drømme pcen Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) altså en MÅ jo vinne. Kan den som vinner poste og si ifra her på tisdag? Endret 6. april 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 noen som har meldt seg på flere ganger eller? Nå har jeg meldt på 1) Mor 2) Far 3) Bror 4) Samboer 5) Bikkja 6 Skybert øker sjensen med 6 ganger Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må nok skuffe alle som har deltatt. JEG VINNER! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 fikk følgende melding fra psdata: Feil svar (?!?!?) Er det noen som har fått lignende Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må nok skuffe alle som har deltatt. JEG VINNER! Er det så trist det da? Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) hvis psdata har vert en smule smarte nå, så sendes ip-adressen med i det kontaktskjemaet og da er det en smal sak å sjekke om den eventuelle vinneren har registrert seg flere ganger edit: men det ser ikke slik ut: <form action="xt_paskekonkurranse.asp" method="post"> <p> <input name="svar" class="searchfield" > <input name="NAVN" class="searchfield" size="15" > <input name="ADRESSE" class="searchfield" size="15" > <input name="POSTNR" class="searchfield" size="15" > <input name="STED" class="searchfield" size="15" > <input name="TELEFON" class="searchfield" size="15" > <input name="EPOST" class="searchfield" size="15" > <input name="Input" type="submit" class="sendbutton" value="send"> </p> </form> så her er det bare å registrere hele slekta og mer til, lykke til og la sendknappen gå varm Endret 6. april 2004 av Movadelic Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må nok skuffe alle som har deltatt. JEG VINNER! Er det så trist det da? Ja det er kjempe trist. Har allerede et problembarn. trenger jo ikke 2 stk problemer Bare kødder jeg. Hadde jo vært moro om jeg for engangs skyld her i livet skulle være heldig å vinne noe. Sist gang jeg vant noe, så var det et rompe akebrett. Gjett om den dagen var redda. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) fikk følgende melding fra psdata: Feil svar (?!?!?)Er det noen som har fått lignende Haha, du tuller!? EDIT: Kanskje du skrev mer enn ett ord? Endret 6. april 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hadde blitt en fin "Pc #2" dette, linux maskin. Linux trenger jo ikke så høye specs så det funker nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå