Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Joda jeg skal gi beskjed Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Wow Ingen dum start på dagen detta da Den maskina var jo sinnsyk og da... ahh... /me er glad i Psdata Da har jeg lagt igjen mitt nr til dem, så det er bare å ringe Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kjempe tøft! Men hvorfor får jeg bare ????? når jeg klikker på send? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 For den skakke jeg vinne mener jeg.. høhø Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg og får bare ???? når jeg skal sende inn svaret, snodig. Lenke til kommentar
trygvelo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Lov å melde på samboeren også eller? Hva med bikkje og katt? Slekt og venner? Denne skulle jeg hatt Endret 6. april 2004 av trygvelo Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Snekker`n, du har jo den beste maskinen her inne uansett Digg at du postet denne her! Men hadde satt pris på om du hadde sendt den i en PM til meg istedet, så jeg slapp alle disse konkurrentene Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Helt syk PC! Men jeg har aldri vunnet noe. Vinner sikkert ikke nå heller Samme med meg vinner aldrig noe Men jeg har Kjærligheten da Som nekter meg å kjøpe mer HW Huff, det problemet er jeg for godt kjent med Jeg må vinne denne Pc'en *kryssefingrene og håpe* Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Er det noen andre som får ???? når dere trykker send? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Men jeg har Kjærligheten da Som nekter meg å kjøpe mer HW ...og det kaller du kjærlighet? Nekter du henne å shoppe kanskje? Trodde ikke det! Har en kompis som er litt i samme situasjon... Han oppgir konsekvent pris ex mva Vel, sist jeg hadde Intel var en DX2 50MHz, så det kunne vært gøy å vinne ja. Vi er nok ganske mange om beinet etterhvert så jeg har vel egentlig ingen store forhåpninger, men odds'en er ganske mye bedre enn Lotto'n for å si det sånn! Hu mener jeg har nok data Utstyr Men som litt HW Freak så får man jo aldrig nok. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Snekker`n, du har jo den beste maskinen her inne uansett Digg at du postet denne her! Men hadde satt pris på om du hadde sendt den i en PM til meg istedet, så jeg slapp alle disse konkurrentene Mulig det , men den har jeg kjøpt og betalt selv så derfor hadde det vært morro å vinne noe til en forandring Endret 6. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Cutler Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Er det noen andre som får ???? når dere trykker send? Jeg får bare Gratulerer! når jeg har sendt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 håper virkelig jeg vinner denne:D har lagt inn et genialt ord også. Mens andre sikkert skriver prisen eller service har jeg funnet opp mitt eget ord.... Uansett er jo oddsen bedre enn i lotto her Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Er det noen andre som får ???? når dere trykker send? Jeg får bare Gratulerer! når jeg har sendt. Hmm hos meg stod det , Gratulerer varene sendes deg den 13.4 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Huh, hos meg stod det bare "Mail sendt". Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvilken nettleser bruker dere? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 takk for tips Snekker'n: Hos meg stod det: "Gratulerer! Vinneren av konkuransen blir automatisk trukket ut av en datamaskin. Da du er innsender nummer 10 000 har maskinen valgt deg som vinner. Vi ber om tillatelse av å offentligjøre ditt navn på psdata sin hjemmeside den 13. april. Lykke til med din premie! Mvh Psdata" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) fikk mail fra PSDATA Hei Øivind Dahle. Det ser ut til at du vinner påskekonkurransen vår. Men av bakgrunn om det vi vet om deg er det vel ønskelig med en annen skjerm? Siden du allerede sitter på noe som er bedre vil vi tilby en projektor i steden for en skjerm. Vi foreslå derfor denne: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=106...lAction=details Skal dette sendes til din vanlige adresse? Mvh Einar Svendsen Psdata Endret 6. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hehe, dette tar jo helt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå