Gå til innhold

Påskekonkuranse på Psdata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg har Kjærligheten da :D Som nekter meg å kjøpe mer HW :(

...og det kaller du kjærlighet?

Nekter du henne å shoppe kanskje? Trodde ikke det! :nei:

Har en kompis som er litt i samme situasjon... Han oppgir konsekvent pris ex mva :thumbup:

Vel, sist jeg hadde Intel var en DX2 50MHz, så det kunne vært gøy å vinne ja. Vi er nok ganske mange om beinet etterhvert så jeg har vel egentlig ingen store forhåpninger, men odds'en er ganske mye bedre enn Lotto'n for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Jepp, om dere vinner så regner jeg med at dere gir den til meg , enten fordi jeg tipsa dere eller rett og slett av medlidenhet :grin:

Men ja det er noe av det råeste jeg har sett til premie i en webshop konkuranse, tror ikke det er mange andre webshopper som slår denne nei.

Jeg sier bare, Psdata :love:

Lenke til kommentar
Jepp, om dere vinner så regner jeg med at dere gir den til meg , enten fordi jeg tipsa dere eller rett og slett av medlidenhet :grin:

Men ja det er noe av det råeste jeg har sett til premie i en webshop konkuranse, tror ikke det er mange andre webshopper som slår denne nei.

Jeg sier bare, Psdata :love:

Skal tenke på det :p

Lenke til kommentar

Nå får dere hardware-freeks slutte å poste. Gi oss som har manko på PC generelt en sjanse. Om Snekker'n vinner så finnes det ikke rettferdighet i verden.

hehe, neida. GL HF. Måtte den heldigste vinne! :)

Edit: "Heisann Leif, hjelp. 3 store feil :wow:"

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Nei vinner jeg denne så blir jeg direkte forbanna.. Har nettopp kljøpt meg ny, så det hadde vært både kult, og kjipt (svidd av 18k også Få en som er bedre).. Men likevel, konge konk PSdata.. Dette liker vi.. det er bare å melde seg på alle sammen, for meg slår dere ikke uansett..

Lenke til kommentar

jepp nå har jeg sendt denne konkurransen til alle på adresselista mi, slik at vanlige folk også kan delta og gi oss nerder litt konkurranse hehe :) Får håpe det blir en av vennene mine eller en i familien som vinner den da, så får jeg tatt en nærmere kikk på den :) hehe. Sånn sett er jeg ikke like egoistisk som enkelte av dere hehe :) neida :)

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Helt overlegen konkurranse! Lurer på hvor mange svar de får jeg...

Har aldri noe særlig flaks i slike konkurranser, men det er lov å håpe at men vinner! Hvis noen her på forumet vinner, kan de ikke skrive det i denne tråden, så vi vet hvem vi ikke vil snakke med lenger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...