Stig-Arne Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 omg... syk pc.. Glad for at de satset på en Intel pc da jeg trenger en til av en sånn en. Men hva skrev dere som svar da? Jeg skrev kundebehandling.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) -slettet- Endret 6. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Men jeg har Kjærligheten da Som nekter meg å kjøpe mer HW ...og det kaller du kjærlighet? Nekter du henne å shoppe kanskje? Trodde ikke det! Har en kompis som er litt i samme situasjon... Han oppgir konsekvent pris ex mva Vel, sist jeg hadde Intel var en DX2 50MHz, så det kunne vært gøy å vinne ja. Vi er nok ganske mange om beinet etterhvert så jeg har vel egentlig ingen store forhåpninger, men odds'en er ganske mye bedre enn Lotto'n for å si det sånn! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 tjah.. det er sant.. men det er lovt å håpe Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Da var den sikret en plass i mitt nerde-hi Fantastisk premie Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 heh.. småbarn det er nok jeg som stikker av her med mordlystne tapere etter meg Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vinner aldri noe jeg heller... Litt vrient spm synes jeg, er vel ikke noe fasit på det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Helige jul for en premie. Bare så synd at jeg så og si aldri vinner noe Men slenger jo inn et svar for det... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har svart på den. Takk snekker'n for tips. Dette her er en sykt bra pc. Skjermen får også terningkast 6. Helt rått dette her SYKT sier jeg, SYKT bra... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jepp, om dere vinner så regner jeg med at dere gir den til meg , enten fordi jeg tipsa dere eller rett og slett av medlidenhet Men ja det er noe av det råeste jeg har sett til premie i en webshop konkuranse, tror ikke det er mange andre webshopper som slår denne nei. Jeg sier bare, Psdata Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jepp, om dere vinner så regner jeg med at dere gir den til meg , enten fordi jeg tipsa dere eller rett og slett av medlidenhet Men ja det er noe av det råeste jeg har sett til premie i en webshop konkuranse, tror ikke det er mange andre webshopper som slår denne nei. Jeg sier bare, Psdata Skal tenke på det Lenke til kommentar
Neogeno Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Takk for tipset. Den vil jeg vinne fordi vi har bare en alright pc som kan kjøre spill godt. Men vi har Hub og jeg og broren min krangler om den hele veien så da får jeg min egen!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Nå får dere hardware-freeks slutte å poste. Gi oss som har manko på PC generelt en sjanse. Om Snekker'n vinner så finnes det ikke rettferdighet i verden. hehe, neida. GL HF. Måtte den heldigste vinne! Edit: "Heisann Leif, hjelp. 3 store feil " Endret 6. april 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Ingen fare jeg har ikke for vane å vinne, blir vel en som aldri har handla der :-) Skulle vært slik at du måtte ha kundenr for å delta Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) helsike da, enda en pc.. Har ikke plass til dette Dæven, det der er den råeste "vinne-pc'n" jeg har sett, skulle virkelig ønske jeg vant... EDIT: innlegg nr 486 Endret 6. april 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nei vinner jeg denne så blir jeg direkte forbanna.. Har nettopp kljøpt meg ny, så det hadde vært både kult, og kjipt (svidd av 18k også Få en som er bedre).. Men likevel, konge konk PSdata.. Dette liker vi.. det er bare å melde seg på alle sammen, for meg slår dere ikke uansett.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jepp nå har jeg sendt denne konkurransen til alle på adresselista mi, slik at vanlige folk også kan delta og gi oss nerder litt konkurranse hehe Får håpe det blir en av vennene mine eller en i familien som vinner den da, så får jeg tatt en nærmere kikk på den hehe. Sånn sett er jeg ikke like egoistisk som enkelte av dere hehe neida mvh nerd-light Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Genialt Da får vi satse på at en av oss vinner, selvsagt helst meg såklart. Good luck! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Helt overlegen konkurranse! Lurer på hvor mange svar de får jeg... Har aldri noe særlig flaks i slike konkurranser, men det er lov å håpe at men vinner! Hvis noen her på forumet vinner, kan de ikke skrive det i denne tråden, så vi vet hvem vi ikke vil snakke med lenger Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 heftig premie... bra psdata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå