Ghost Tulsa Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Humre, dårligeste til nå Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ingen som har ringt meg... får håpe vinneren har jukset og lagt seg inn med hunden sin "passop" i tillegg med seg selv. Da må de jo trekke igjen Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Faen jeg er lei meg. Selv om jeg sikkert ikke hadde vunnet, men jeg så ikke denne posten før i dag . Er litt sur også. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) *løpe å sjekke mobilen* ...f##¤&"# da vant hvertfall ikke jeg fru EDIT: Det ringer! Nummeret på displayet er : 37 25 37 25...håper det er dem! BRB herr EDIT: neida...skal ikke tulle med sånt... Endret 13. april 2004 av ridgea Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 for sent å sende inn nå ? prøver hvis noen av dere vinner den si i fra Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Vinneren er trukket, men de får ikke tak i vinneren. Så fort han/hun er informert blir det lagt ut på webben. hvor har du fått dette fra? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Noen som har en ide om hvor mange som har meldt seg på? EDIT: Mange som sitter med fingern på F5 her nå eller? Endret 13. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Påskens PC-vinner PS Data takker for en enorm respons under påskens PC-konkurranse. PS Data gratulerer NN fra YY trukket ut som den heldige vinner av en råsterk Tundra PC. Med PC-en følger tre års garanti og fri telefonstøtte i hele pc-ens levetid. Tundra PC er skreddersydd og produsert ved Norges største pc-fabrikk i Arendal. Be alltid om et tilbud fra www.psdata.no når du skal ha ny PC eller datakomponenter - vi har det du trenger, med en service du fortjener. Hawk Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Påskens PC-vinner PS Data takker for en enorm respons under påskens PC-konkurranse. PS Data gratulerer Kjersti Lihaug fra Bergen trukket ut som den heldige vinner av en råsterk Tundra PC. Med PC-en følger tre års garanti og fri telefonstøtte i hele pc-ens levetid. Tundra PC er skreddersydd og produsert ved Norges største pc-fabrikk i Arendal. Be alltid om et tilbud fra www.psdata.no når du skal ha ny PC eller datakomponenter - vi har det du trenger, med en service du fortjener. og hvem er hun da?? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Doh! Jaja, bra for henne, synd for meg.... Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er ikke meg hvertfall :'(. Gratulerer så mye, Kjersti Lihaug. Så får jeg heller bruke studielånet mitt på nytt skjermkort. Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Noen som vet hva hun svarte ? ...lurer på om det hadde noe å si Hawk Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Kjersti Lihaug fra Bergen... Hun kan gratuleres på tlf ****** ##er ikke helt enig i at nummeret legges ut. Har du fått godkjennelse, så beklager jeg at jeg fjernet det. enden## Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er jeg som fortjente å vinne.......... Neida, grattis kjersti, hvem nå enn du er.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Vet ikke hvem det er, men gratulerer så mye Samtidig en takk til Psdata fordi de lagde en spennende konkuranse med en meget attraktiv premie. Får håpe det dukker opp flere slike. Endret 13. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hadde en drøm om den pc`en i natt faktisk. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 A chick! Grattis til Kjersti, who ever you are. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hadde virkelig lyst på denne pakken Men gratulerer Kjersti, du gulla jævlig og trakk det lengste strået Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ...onde tunger (i mitt eget hode) sier at hun ikke selv har deltatt i konkurransen, men at kjæresten hennes har meldt henne på og at han kommer til å disponere maskinen Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Fant ut at jeg heller vinner 7 rette i lotto til helga, så skal jeg kjøpe enda råere pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå