Gå til innhold

Påskekonkuranse på Psdata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*løpe å sjekke mobilen*

...f##¤&"# da vant hvertfall ikke jeg :(

fru EDIT: Det ringer! Nummeret på displayet er : 37 25 37 25...håper det er dem! BRB

herr EDIT: :devil: neida...skal ikke tulle med sånt...

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Påskens PC-vinner

PS Data takker for en enorm respons under påskens PC-konkurranse. PS Data gratulerer NN fra YY trukket ut som den heldige vinner av en råsterk Tundra PC. Med PC-en følger tre års garanti og fri telefonstøtte i hele pc-ens levetid. Tundra PC er skreddersydd og produsert ved Norges største pc-fabrikk i Arendal.

Be alltid om et tilbud fra www.psdata.no når du skal ha ny PC eller datakomponenter - vi har det du trenger, med en service du fortjener.

Hawk

Lenke til kommentar

Påskens PC-vinner

PS Data takker for en enorm respons under påskens PC-konkurranse. PS Data gratulerer Kjersti Lihaug fra Bergen trukket ut som den heldige vinner av en råsterk Tundra PC. Med PC-en følger tre års garanti og fri telefonstøtte i hele pc-ens levetid. Tundra PC er skreddersydd og produsert ved Norges største pc-fabrikk i Arendal.

Be alltid om et tilbud fra www.psdata.no når du skal ha ny PC eller datakomponenter - vi har det du trenger, med en service du fortjener.

og hvem er hun da??

Lenke til kommentar

Kjersti Lihaug fra Bergen... :ermm:

Hun kan gratuleres på tlf ****** :thumbup:

##er ikke helt enig i at nummeret legges ut. Har du fått godkjennelse, så beklager jeg at jeg fjernet det. enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...