Boralis Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hei, sjekk den påskekonkuransen som PSDATA kjører, premien er en RÅ P4 maskin med alt utstyr. Dette er den råeste premien jeg noen gang har sett fra en webshop og da var det selvfølgelig fra Psdata Helt konge, skulle ønske jeg vant den der ja HER Endret 6. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Rett og slett: DÆVEN! Meget bra påfunn Lenke til kommentar
3dme Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Genialt,takk for at du posta! Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Den pcen er min! vinnern garantert Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Tusen takk for tipset. Fy søren så digg PC VIL HA! EDIT: Når jeg ser enda nøyere etter på specs, FY FETTE! 100 DVD-R og CD-R PLATER! 7.1 høyttalersett (det jeg har ) headset (som jeg også har på min gamle PC) og fy søren så bra!!!! Endret 6. april 2004 av pain Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Det er en premie som koster nermere 30000.- kr, helt rått, jeg sikler allerede Hadde vært noe for meg å laget tester på, da jeg er i manko for en P4 maskin Det er iallefall lov å drømme, selv om jeg aldri bruker å vinne noe Endret 6. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det må være en hver nerds drømmePC de har satt sammen der! Det å tilogmed sende med 100DVD-R og CD-R er jo ganske enkelt prikken over i-en. Så var det bare å krysse fingre og tær, da... -KJ Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kult at PSData lager til premier som "kjennere" liker. *Rydder plass til ny PC* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jepp, har kryssa det som går ann å krysse. Hadde vært fett å vunnet den da jeg har to amd maskiner men ingen fra Intel, er også i startgropen med et lite "hjemmefirma" der jeg skal bygge PCèr til folk på bestilling, fordelen er at kunden da får akkurat det de trenger. Hadde vert tøft å hatt den der til demomaskin da Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Takker for tips Snekker'n! Måtte jo bare hive meg på der. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det må være en hver nerds drømmePC de har satt sammen der! Hadde foretrukket A64 FX eller P4EE. Men absolutt, rå premie, hadde vært moro å vinne. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Fin metode for og trekke til seg folk. Må si at dette var et genialt påfunn av psdata. Håper virkelig at jeg vinner. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ikke mye å utsette på den der smultringen nei! Det eneste var kanskje om at det kunne vært noe større PSU og en cdrw eller dvd spiler i tilegg slik at du kunne kopiert direkte! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hadde sett Pen ut i mitt nyoppusede data rom den der ja Lenke til kommentar
sadolf Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Faen så lik den var min PC da Samme RAM, samme harddisker, samme chipset og lydkort + alt annet som er "nesten likt". Men hadde jeg vunnet den, hadde jeg nok bytta om skjermkort og litt annet og solgt den videre... Feit premie var det uansett ;-S Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ja den var ikke dum den nei, er jaggu fint at jeg vinner den Lenke til kommentar
Same- Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Helt syk PC! Men jeg har aldri vunnet noe. Vinner sikkert ikke nå heller Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Helt syk PC! Men jeg har aldri vunnet noe. Vinner sikkert ikke nå heller Samme med meg vinner aldrig noe Men jeg har Kjærligheten da Som nekter meg å kjøpe mer HW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå