rener Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg må bare si meg skuffet over den kundeservicen som jeg fikk med MPX forrige og dinne veken. Jeg skulle ha meg nye headset og bestemte meg for å bestille et par Sony MDR-V700 fra MPX (som vel å merke er den eneste som har dem). Jeg bestillte forrige mandag (29.03.04). Da var det, før jeg bestillte, 5 stk på lager. I såfall var det det som stod på nettsidene. Uken gikk og jeg ventet på at noe i det hele tatt skulle skje, for det stod ubekreftet leveringsdato 04.04.04 på ordrestatusen. Frem til vel fredag stod det på nettsiden at det var ett headset igjen på lager, jeg sendte en mail og spurte hva som foregikk og om det var mulig å få sendt dem så fort så mulig fordi jeg vil ha dem til LAN i påsken. Det jeg fikk som svar var at de ikke kunne love noe slikt. Greit nok egentli. Så 4. april sjekket jeg innom, og nå var det ingen på lager og de var forventet inne den 10. (vanlig fenomen såvidt jeg vet). Så jeg sendte enda en mail og spurte om hvorfor ingenting skjedde iom. at det i lengre tid var flere på lager... Da fikk jeg som svar at de hadde byttet leverandør på dette merket og de hadde fått inn en forsendelse på fredag forrige uke og de skulle sende meg dem i dag (mandag 05. april). Utover dagen sjekket jeg etter oppdateringer og håpte å få en sendingsbekreftelse på mail, men neida. Ettersom dagen gikk, sendte jeg enda en mail og nå var svaret at de ikke hadde noen på lager og at den datoen som stod på varen (10. april) var da de kunne sende meg (om leverandøren leverte i tide). Det jeg da lurer på er om de i det hele tatt har kontroll på hva som er på lager og hva som ikke er på lager. Burde ikke nettsiden vere oppdatert til en hver tid så man slipper slike glipper? Og om nettsiden ikke alltid viser det rette burde man ikke heller si at vi ikke har noen på lager i det hele, i steden for å si at det kom en forsendelse forrige fredag og at dei skal sende meg i løpet av dagen for så å ikke gjøre det?? Enkelt å greit, slik bør ikke skje!! Lenke til kommentar
sdn Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jo, enig. Venta på div deler fra mpx i over 1 mnd da de skulle ha alle delene innen 2 uker... skreiv mail jeg og, men hva kan man gjøre..? De forsinker sikkert ikke forsendelsene med hensikt. Hvem vil tape penger Hadde sikkert en god grunn, altså de hadde sikkert ikke muliget til å sende det ut tidligere Edit: forandret faktisk orderen min p.g.a. det Edit2: 2 ganger , ellers veldig rask på levering (når varene endelig var på lager da) Endret 6. april 2004 av sdn Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg ville stoppet ordren og handlet et annet sted. En butikk som ikke ville svare på et par enkle og svært høflige spørsmål fra meg for noen dager siden, mistet en ordre på 9000,- fordi jeg kjøpte det et annet sted som svarte sporenstreks. De som ikke svarte, pleide å være favorittwebshoppen min Men jeg tar ikke hensyn på det området. Tuller butikken med en bestilling, eller ikke lengre gidder å svare kunders spørsmål, går jeg et annet sted uten å nøle. Lenke til kommentar
rener Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hidden: Ganske enig, men det som er det kjipe her, er at det var kun MPX som hadde desse headsetta... Hadde handlet med Advanced.no (tror jeg det heter), men de leverte bare på forhåndsbetaling og VISA. Jeg liker ingen av delene og har heller ikke VISA. Liker Komplett.no ganske godt, de har i hvertfall alltid behandlet meg slik jeg kunne forvente. Edit: Litt artig å se hvordan MPX roter... Forventet leveringsdato har nå byttet igjen.. Fra 10-11-12 april, vel å merke at alle er helligdager Endret 6. april 2004 av rener Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg har handlet MYE hos mpx og har egentlig bare lov ord å si.....jeg har ikke opplevd noe tull som helst, og en helt annen ting er at pr i dag er faktik mpx billigere enn komplett på veldig mye av varene som dem selger og det med lagerstatus må dere ta med en klype salt, for de talla som står der er fra distributørlageret og er ikke hos mpx i seg selv... mange forskjellige nettbutikker bruker samme lager som utgangspunkt. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Dette fordi at leverandører kan ha problemer med forsendelser, transport går tregt etc. WEbshops får bare en "ca. dato" som de går etter, og denne forandres ettersom forsinkelser inntreffer. Dette skjer hos alle webshops. ( Hvis de ikke produserer varen selv... ) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har hatt en ganske nøytral opplevelse med MPX jeg: Bestilte pc for 5-6 mnd. siden, og bestilte OS og kabinett fra MPX (trodet eller ei, med frakt ble dette billigere) Jeg ventet en liten stund, var og filmet med noen i klassen da de ringer: "Vi har dessverre ikke kabinettet du bestilte i den fargen, og det er ikke mulig for oss å få tak i et nytt, så vi lurer på om du vil ha et likt i sølv?" Jo da, tenker jeg, ikke noe problem. Ventet vel i en uke eller noe sånn, da fikk jeg hentelappen, ut å hentet kabinettet og OS`en, pakket ut, og så at dette kabinettet, i sølv, hadde allerede en 80*80mm vifte montert i sidedøren. Så jeg var jo godt fornøyd med dette. -Litt lang leveringstid +Fikk et bedre og ,etter min mening, finere kabinett Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg har bare gode erfaringer med mpx jeg... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 skjønner ikk vitsen med å dra opp en ett år gammel tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå