Gå til innhold

Samson Resolv 65a

Anbefalte innlegg

Skal ha meg et par Samson Resolv 65a - så vi har noe å sammenligne med når vi lager musikk.

Jeg har lest noen omtaler av disse, og valget har egentlig stått mellom dem og M-audio BX8, men fler omtaler påpeker at BX8 har en spiss topp som ikke kan justeres bort med bryteren, og virker komprimert i mellomtonen. Resolv 65a er jo latterlig billige (bare 3600,- / par hos Procom.no), og de har fått mye skryt.

Vi har ikke så høye krav, og kan alltids bytte ut om et par år uansett til en del bedre monitorer, men budsjettet er trangt akkurat nå.

Vil bare høre om noen her har brukt dem, og hvilket inntrykk de har av dem.

EDIT: Jeg har lagt inn bestilling på et par Resolv 80a, som jo sparker mer.. og bedre :D pluss at E-mu 1820 som virker veldig bra og noen andre småting. Tipper naboene skal få lov til å klage likevel, jeg...

Procom har knallpriser på Resolv 50a og 80a nå, la ikke merke til det før jeg skulle bestille et par 65a. 80a koster jo bare i overkant av 200,- mer.

EDIT #2: Sorry, men jeg fikk det siste 80a paret, de fortalte meg det i dag. Prisen er nå tilbake på rundt (fremdeles "bare") 4500,-.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...