Jarmo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Påskeferie kanskje ( vel fortjent ) Endret 6. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Blib er. Men hva skal du med mod/admin nå da? Normal folkeskikk er at man sover på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 QUOTE (jallakim @ 06/04/2004 : 02:34) Blib er. Men hva skal du med mod/admin nå da? Normal folkeskikk er at man sover på denne tiden av døgnet. Hvorfor er du våken da ? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Fordi jeg er ikke normal, samt at jeg bare *måtte* se en episode av MacGyver før Ole Lukkøye kom... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 QUOTE (jallakim @ 06/04/2004 : 02:41) Fordi jeg er ikke normal, samt at jeg bare *måtte* se en episode av MacGyver før Ole Lukkøye kom... Off topic: God påske til deg......! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvorfor lurer du på om vi er her? Har du noe spesielt kan du rapportere det og hvis ikke er denne posten lite vits vel? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) QUOTE (Blib @ 06/04/2004 : 02:49) Hvorfor lurer du på om vi er her? Har du noe spesielt kan du rapportere det og hvis ikke er denne posten lite vits vel? Har ingenting til å rapportere, nei ! men ser i forumloggen at ingen av mod./admin er registerert som pålogget her i forum...... Kan seff. være pålogget som gjest/anonym men meninger med det er vel lite akseptabelt/forståelig....(spioner ) God påske til deg, Blib ! du er en fin kar....... Endret 6. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg er konstant pålogget som anonym for å slippe dem "En moderator var innom tråden her og stengte den ikke"-postene når jeg ser en tråd jeg er usikker på, lar den ligge for så å la noen andre se på den. I tillegg liker jeg ikke at folk ser hva jeg leser Takker, god påske til deg og. *Stenges pga useless post* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg