jimmyhat66 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kan noen gi meg en link til drivere til S-ata disker som passer til xp 64bit???Spesifikasjoner: AMD 64 xp3200 Asus K8V Hovedkort Får bare corrupt file hvis jeg bruker filen til vanlig XP Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ...hva i svarte har hardiskene med prosessoren å gjøre? nå ble jeg forundret. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 mente han ikke å skrive opp spesifikasjonen sånn bare allikevel da? vet ikke jeg, men den Windows XP 64 bitsen som er ute, er ikke det bare beta da? Lenke til kommentar
jimmyhat66 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Takk til jevel...... Lenke til kommentar
jimmyhat66 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 mente han ikke å skrive opp spesifikasjonen sånn bare allikevel da? vet ikke jeg, men den Windows XP 64 bitsen som er ute, er ikke det bare beta da? Jo det er en beta, men den fungerer visstnok fint.... Grunnen til at jeg viste spec er tilfelle hovedkorttypen hadde noe å si. Virker ihvertfal slik.. I tilleg så kan du ikke installere OS på en S-ata disk uten drivere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå