Empty Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg prøver å få laget et program som jeg kan kan programere inn hot key'er som kan få Winamp til å gå til neste sang, gå tilbake til forrige sang og få Master Volumet til å øke og synke. Det skal bare være et enkelt vindu som bare ligger i bakgrunnen, altså ikke noe programering av nye hot key'er. Hadde tenkt følgende: Alt + Numpad1 = Forrige sang i Winamp Alt + Numpad3 = Neste sang i Winamp Alt + NumpadPluss = Øke Master volume Alt + NumpadMinus = Senke Master volume Syns det er greit når jeg spiller å kunne ha disse shortcutene... Jeg leita rundt omkring på Google men finner ikke noen ting som hjelper meg... Sliter spesielt med å få numpad shortcutene til å funke. Takker for alle svar ! Endret 6. april 2004 av Empty Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Sikkert ikke svaret du forventer men .. kjøp deg heller et multimediatastatur da vel : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112846&cks=PRL ... Lenke til kommentar
Empty Skrevet 6. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Har vært inne på tanken, men det blir rett og slett for mange knapper for meg og dessuten har jeg moddet mitt nåværende tastatur, har satt på noen lys Men jeg hadde tenkt å lage et program som var noe ala dette på Windows.no og som man sier: 'Selvgjort er velgjort' ! Men takker for svar 'syar2003' Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Blir det ikke veldig mye å huske på da . Alle de ctrl-alt , alt-num kombinasjonene . Har selv internet keyboard og er blitt helt avhengig av det. Spesiellt rulle knapp og back knapp for venstre hånda . Volum opp/ned også . .... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 du kan titte på hookene som du finner på torry's forresten så finns det jo en plugin for globale hotkey til winamp også da. kommer med 5.x. finns også for 2.x - bare å lete litt i plugins-lista til winampsiten Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) og dessuten har jeg moddet mitt nåværende tastatur, har satt på noen lys hadde det gått ann og fått noen bilder av dette ?? Endret 8. april 2004 av e321 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Men jeg hadde tenkt å lage et program som var noe ala dette på Windows.no Det progget var jo genialt! Gleder meg til din versjon Empty. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 e321: Jeg skal se om jeg får tatt noen bildet av mitt tastatur. (er på lan, men skal se om jeg kan få lånt et.) HolgerLudvigsen: Jeg står fast så per dags dato så er ikke det mulig å få min versjon av progget Jeg bruker akkurat nå en plugin i Winamp som bytter sang og senker/øker volumet, men dog bare volumet i Winamp ikke Master volumet. Her er plug-innen som jeg bruker. Jeg har sett på 2 volume kontrollere og en winampApi som jeg har lagt ut på denne siden, men sliter fortsatt med å binde volume opp/ned og next/previous song... Hjelp ? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 OK! (trenger ikke å styre på for min del altså syns bare dette hørtes kult ut ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) glem det Endret 8. april 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Empty Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 glem det Ka ? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 12. april 2004 Rapporter Del Skrevet 12. april 2004 Folkens! Hvis dere vil lage egne prog. til hotkeys, prøv LMD tools til Delphi. Hvis du googler litt så finner du det. LMD inneholder en komponent som heter LMDGlobalHotKey som du kan bruke til slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå