Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å få laget et program som jeg kan kan programere inn hot key'er som kan få Winamp til å gå til neste sang, gå tilbake til forrige sang og få Master Volumet til å øke og synke.

Det skal bare være et enkelt vindu som bare ligger i bakgrunnen, altså ikke noe programering av nye hot key'er.

Hadde tenkt følgende:

Alt + Numpad1 = Forrige sang i Winamp

Alt + Numpad3 = Neste sang i Winamp

Alt + NumpadPluss = Øke Master volume

Alt + NumpadMinus = Senke Master volume

Syns det er greit når jeg spiller å kunne ha disse shortcutene...

Jeg leita rundt omkring på Google men finner ikke noen ting som hjelper meg... Sliter spesielt med å få numpad shortcutene til å funke.

Takker for alle svar !

Endret av Empty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært inne på tanken, men det blir rett og slett for mange knapper for meg og dessuten har jeg moddet mitt nåværende tastatur, har satt på noen lys :D

Men jeg hadde tenkt å lage et program som var noe ala dette på Windows.no og som man sier:

'Selvgjort er velgjort' ! :p

Men takker for svar 'syar2003'

Lenke til kommentar

e321:

Jeg skal se om jeg får tatt noen bildet av mitt tastatur. (er på lan, men skal se om jeg kan få lånt et.)

HolgerLudvigsen:

Jeg står fast så per dags dato så er ikke det mulig å få min versjon av progget ;)

Jeg bruker akkurat nå en plugin i Winamp som bytter sang og senker/øker volumet, men dog bare volumet i Winamp ikke Master volumet. Her er plug-innen som jeg bruker.

Jeg har sett på 2 volume kontrollere og en winampApi som jeg har lagt ut på denne siden, men sliter fortsatt med å binde volume opp/ned og next/previous song...

Hjelp ? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...