Gå til innhold

finnes pci seriell kort?

stutbokk

Anbefalte innlegg

Hei jeg har fryktelig lyst på dette hovedkortet

Abit IC7-MAX3,, men så MÅ jeg ha minst en seriell port .pga jeg har noe jeg bruker det til. Jeg vet at det finnes usb -> seriell,, men det blir ikke det samme,, jeg må altså ha REN seriell så maskinen skjønner at det er seriell han skal lete etter og ikke usb.

Noen som har noe forslag eller vet om noe som kan hjelpe mitt problem ??

Vil nemlig ha MANGE hardisker,noe som jeg kan med dette kortet,og viss ikke så er jeg pOka nøtt til å kjøpe dette Asus P4C800-E Deluxe for det er jo også brukbart,,,,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SÅÅÅÅÅÅ KOOOONGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::green::green::green::dribble::dribble::dribble:

Dette kunne ikke bli bedere,,, tusen takk for svaret fra dere begge 2 !!!!!!! Vinner jeg i lotto skal jeg gi dere begge en kos pluss en tusen lapp i lommen :green:

den som var på komplett hadde noen system krav der,og der sto det jo da ikke windows xp da,som jeg bruker. Og den som dem hadde på http://www.clasohlson.no sto det ikke hva system kravene var. Så derfor spør jeg en gang til,Vilken av disse 2 trur dere vil fungere``???? Jeg synes den på clas så greiest ut jeg...... men jeg vet ikke sikkert da,,, vet dere??

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...