no_remorse Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ja, bare gi deg med CSS asap. Tabeller er mye bedre! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Dette var ikke spesiellt pent. Sorry. - tentaclene er tutorial-stoff. muligens det værste - de gradientsene har ingenting der å gjøre - prøv å bruk drop shadow på alt eller ingenting - ikke altfor fine farger - helt misdannet i firefox - arial er ikke _min_ favorittfont Altså, hvis dette skal være en base for inpirasjon, er du nok også nødt til å inspirere selv. Sorry, men for en som deg, Svendsen, bør det være startover. Endret 6. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Toolsheed: VAr ment som en spøk og et lite håp om at noen kom med noe bra lærdom til meg. (aner jeg meg sarkasme fra deg?) Dunestar: Jeg fant en kommentar der som ga meg ny glød: "Sorry, men for en som deg, Svendsen, bør det være startover" Skal legge til at da jeg våkna utover natta så jeg hvor mislykka det var, men hovedsaklig var det for å få til div, og kanskje et design som bonus. MEn noen som har noe tips til css fila? JEg sliter litt med palssering av divene, siden jeg ikke kan dette noe godt. Det jeg prøvde på her var: En lang "vegg" på venstre side og deretter legge "felter" nedover langs etter den. Men med den gjengen her regner jeg med at jeg har lært noe i løpet av påsken Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Bumpe litt jeg da.... Ingen som vil hjelpe???? men har et nytt spm..... Hvordan i h...... får jeg sentrert en div med CSS ??? fikser det ikke jeg.... align funka heller ikke... stilsettet mitt: html, body { margin: 0px; padding: 0px; background-color: #AA9393; } #picholder { height: 600px; width: 850px; position: absolute; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå