Skallmann Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har anskaffet meg keytronic trådløst tastatur og mus, nærmere bestemt DETTE men har noen problemer. Tastaturet er ikke i stand til å "holde knapper nede" særlig lenge av gangen. Dette er svært plagsomt i feks. spill, siden jeg da ikke kan sitte på huk i FPS-spill mer enn rundt 5-10 sekunder av gangen. Tastaturet/maskina bare slutter å registrere at knappen holdes nede og jeg må trykke på nytt. Er dette vanlig for trådløse tastatur? I tillegg har jeg problemer med musa. Jeg har nå en logitech usb-mus og musa som fulgte med tastaturet. Keytronic-musa bruke vanlig mus-inngang til boksen som tar inn signalene, og logitechen står som sagt i en USB-inngang. Det som skjer er at musa av og til (kan gå et minutt eller ti mellom hver gang) 'hopper'. Plutselig er den på et annet sted på skjermen, av og til tror den at den er i full bevegelse og 'spinner rundt' på skjermen (dette skjer i spill, personen i spillet begynner å spinne rundt og rundt). I tillegg har venstre musetast en tendens til å henge seg opp i windows (men ikke spill). Jeg må da høyreklikke for at venstre knapp skal reagere igjen/slutte å oppføre seg som om den er trykt inn. Kan dette være fordi jeg har to mus i bruk samtidig? Evt. drivere som krasjer? Jeg foretrekker å bruke logitechen (passer fint til hånda mi), men det er greit å en trådløs når late meg skal ligge i senga og se film... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå