E.T Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ja.. sitter her å lurer på hvorfor det kommer opp mange ord med ett sånn rart språk på mange av sidene dere legger ut her.... Hvilket språk er det? og hvorfor er det der?? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du mener sikkert Lorem Ipsum ... ? http://www.lipsum.com Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) det er http://lipsum.com vi finner det på og det er en gammel latinsk "svadatekst" altså det betyr ikke noe spesielt, det brukes ofte på websider "under construction" fordi det ser ut som vanlig tekst og kan derfor brukes som fyllstoff, mens man jobber på layout... Endret 5. april 2004 av magikern Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Praesent porta augue. Proin sodales, purus vel condimentum porttitor, tellus nisl euismod neque, ut blandit risus justo nec pede. Quisque vitae tortor a eros sodales egestas. In nec sapien. Suspendisse in lorem. Duis sit amet elit in lorem dictum facilisis. Duis justo felis, semper quis, condimentum sodales, ultricies sed, turpis. Nam egestas vehicula diam. Nunc lobortis sodales diam. Duis volutpat ullamcorper nulla. Sed euismod iaculis wisi. Praesent turpis. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Praesent vel leo. Aenean et sem sit amet sem bibendum volutpat. Mauris est. Duis sed turpis quis erat gravida adipiscing. Sed tempus facilisis mi. Pellentesque vestibulum sapien sed erat. Aenean sollicitudin dui in sem cursus volutpat. Nulla in pede. Mauris condimentum, neque non convallis ornare, wisi sapien vulputate dolor, vel tristique turpis sapien a erat. Vestibulum sollicitudin, est a porta tempus, massa odio imperdiet magna, et laoreet justo massa ut wisi. Nullam ultricies gravida arcu. Det ser, uten tvil, bedre ut enn dette: awfkuawhefklawhfklwaefhklaehkfhklwehklaklwjefjwkfwkfwaklfhwjfhaefhfakjfwkefkaefh wekf jwoiefjuwoiefjwiuef awhfawhefwaehf pwaefweuf awe kjføaejføawufjøioa jwaewaefjøaeufpwie øeføwaujwjfoiw awae f wjaefw jaefwjeafpo jwefpawj eøajf- a wjie jwaøof jwapoejoøwjfiwejoiwejf ojøajføwefjawøoioaefoøaweoaiwejfwaef. Og bedre enn dette: Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Jeg er ny på å designe websider. Derfor måtte jeg prøve dette. Her skal jeg snart skrive noe fint. Men jeg er ikke ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå