Tho®¿ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei, jeg lurer på hvilket program jeg kan bruke til å lese av temp, volt og slikt på mitt Abit Nf7-s kort?? evt. en URL til programmet?? hvis noen hinter til at jeg skal søke, så har jeg prøvd det, fant ikke noe! -Takk for alle svar Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Aida 32 AbitEQ speedfan Holder det Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei, jeg lurer på hvilket program jeg kan bruke til å lese av temp, volt og slikt på mitt Abit Nf7-s kort?? evt. en URL til programmet?? hvis noen hinter til at jeg skal søke, så har jeg prøvd det, fant ikke noe! -Takk for alle svar Om du ikke har rappa kortet fra en eller annen, så følger det med diverse drivere / programmer på en CD, som du finner i samme eske som hovedkortet. Har du ikke sjekka den, så gjør det. Der vil du under "Utilities", finne bl.a Hardware Doctor, som forteller deg det meste om temperaturer, spenninger etc. Alternativt kan du jo laste ned de programmene som allerede er nevnt. *Av og til lurer jeg litt på hvor sneversynt det går an å bli*......... Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 *Av og til lurer jeg litt på hvor sneversynt det går an å bli*......... Lenke til kommentar
razer Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jaha? Mente på en merkelig måte at jeg var enig med deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå