swanky Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei, jeg er på mer eller mindre desperat jakt etter et Canon Powershot G3, men jeg finner ikke noen butikker som har dette inne. Er det noen av dere som har sett dette i nettbutikkene rundt omkring? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må nok satse på bruktmarkedet da tenker jeg... begynner å bli en stund siden disse forsvant fra butikkhyllene. Kanskje mulig å finne ett eller annet eksemplar bortgjemt i en eller annen butikkhylle, men det er en så populær modell at da skal en ha rimelig mye flaks. Å finne det i nettbutikker tror jeg ihvertfall er ganske umulig... G5 er jo ett godt alternativ til G3. Lenke til kommentar
Fuelburner Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ser det er en stund siden du skrev...men håper du fortsatt på et nytt G3 kan du prøve å ringe Foto Grindstein på Sortland tlf 76121143, spør etter Asbjørn...han hadde et nytt G3 for en stund siden! Og dessuten har (hadde) han ett "brukt" G5 som jeg nylig returnerte + vidvinkel og tele adaptere - da jeg heller gikk for et 300D. G5 kameraet er nesten ikke brukt! Sikker på at du får en bra pakkepris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå