Gå til innhold

Når kommer egentlig nforce 250?

3dme

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest veldig mange tråder om ny pc,og har hørt veldig mye at man skal vente på nforce 250 chipsettet,men ingen har sagt når det kommer til norge,så derfor spør jeg nå:Når kommer nforce 250 baserte hovedkort til norske webshopper eller i det hele tatt til norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk,noen som vet prisantydningen på disse kortene da?

(det kortet jeg sikter etter heter:"Chaintech ZNF 250" om noen har en inviduell prisantydning på det kortet)

Edit:og minne som funker på 150 versjonen av dette kortet,vil det sansyneligvis funke på 250 versjonen?

Endret av 3dme
Lenke til kommentar

Chaintech ZNF 250 kommer muligens til å bli noe dyrere enn de andre nforce3 250 kortene pga utrolig stor bundle.

Selv har jeg sett meg ut Epox EP-8KDA2I. Ser ut som et billig og greit hovedkort:

epox.JPG

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Det som er bra er at noen socket939 hovedkort vil kunne bruke socket754 prosessor. (avhengig av om produsenten lager det til rette for det)

Det hadde jo vært drømmen da, en billig 3000+ med mulighet til å klokke opp til 1ghz htt og høyere! :green:

Men som sagt blir det nok kortet i midten på meg da dette ser ut som et rimelig billig kort sammenlignet med resten av kortene jeg har sett til nå. Ikke nødvendigvis en uting, har gode erfaringer med nforce2 400 budsjettkortet til epox fra før!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...