3dme Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heisann,lurer på om disse webshoppene er til og stole på,og om noen har gode/dårlige erfaringer fra noen av disse? -Databutikken.com -Roh computer -Dye consult -Techline -itbutikken Alle disse shoppene er oppført i prisguidene,jeg brukte faktisk pris guiden til og stete sammen et rimelig system,og jeg lurer på om det er trygt og bestille fra 6 forskjelligge levrandører selvome det blir vansklig og huske hvor jeg skal sende i retur . (Det er et must for meg og bestille fra dye da de er den eneste norske webshoppen som har hovedkortet jeg ønsker meg) Håper på svar og erfaringer 3dme Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Techline handlet jeg Cdbrenner hos, de var raske og pålitelige. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Under Webshopguiden kan du lese folks erfaring og vurdering av alle webshoppene. Lenke til kommentar
3dme Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Oppsann,takk for tipset,sorry for en udugelig tråd Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vil ikke det koste enormt i frakt å bestille fra 6 forskjellige butikker... ??? Ca 100 kroner i frakt fra hver butikk... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vil ikke det koste enormt i frakt å bestille fra 6 forskjellige butikker... ??? Ca 100 kroner i frakt fra hver butikk... Mer enn 100 spenn også.. det kommer nok til å bli mye gebyrer til posten ja Lenke til kommentar
3dme Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) jeg har beregnet en komplett amd64 pc bestående av komponenter fra alle de,og i prisen lyder ca 15000 for det nødvendige og 16000 med 480wantex trueblue strømforsyning ,inkludert 400(4x100) kr i frakt,skal ikke bestille skjerm fra itbutikken.no likevell.. Burde jeg poste specsene,eller er det for mye offtopic? Edit:Hvor mye gebyr snakker vi om her da? 4 levrandører-Detaljer om fra hvem jeg bestiller hva finner du på "Er dette en god pris da?" posten under hjelp jeg skal ha ny pc,men det meste blir bestilt fra techline. (det som er synd med og bestille fra en levrandør,ingen har akkuratt disse komponentene,og om noe er billig,er som oftest noe annet dyrt) edit:rettet stygg leif.. Endret 6. april 2004 av 3dme Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Slik kan du lage egen tråd for.... Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 som sagt over, hadde prøvd å bestille alt fra 1 butikk. porton tar knekken på det du måtte finne av prisforskjeller Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 som sagt over, hadde prøvd å bestille alt fra 1 butikk. porton tar knekken på det du måtte finne av prisforskjeller Yepp, prøv å skvis det ned til 2 butikker(du snakket noe om at det kun var 1 butikk som hadde det hovedkortet du ville ha) eller så vil det koste deg dyrt i frakt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Og hold deg gjerne unna Databutikken og Itbutikken. De er ikke gode på service. Da tenker jeg ikke på å levere varene til kjøper, fordi det klarer hvemsomhelst. Hvis du ser på webshopguiden og fjerner alle de som har gitt seks i karakter fordi de klarte å levere varene, så blir det fort en overvekt av dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
3dme Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Tja,altså: Prosessoren fra roh computer:300 nkr billigere enn alle de andre Hk og minne fra dye consult:eneste som har det hk og minne Databutikken.com er de eneste som har kabinettet.. (også evt strømfors) Resten fra techline.no til en rimelig pris,jeg sparer veldig mye på dette rent økonomisk,men hvor mye gebyrer snakker vi om her,selve service pakken er jo ikke så dyr? Gi meg noen tall og jobbe med Edit:det er nå snakk om 4 steder,, Endret 6. april 2004 av 3dme Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) er det så lurt å handle på 6 steder? taper du ikkje uendelig på porto da? edit: men det var vel ikkje noe nytt var det? bare konstatere igjen, kjøp på ett sted, å kjøpe mange steder blir dyrere enn prisforkjellene.. Endret 6. april 2004 av bunnlose Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Man betaler ca 100 kr i porto for cpu og minne, når d blir sendt via nettbutikk, så skal du ha et kabinett og noe slikt, så tror jeg glatt at d kommer opp i 150-250 kr.. Lenke til kommentar
3dme Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 I pris bergeningene på systemet har jeg regnet med 500 bare i frakt,skulle jo holde fett det? Roh computer-cpu Dye-consult-Hk,minne Databutikken.com-kabbinett techline.no-alt det andre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Techline kan du værtfall stole på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå