Gå til innhold

Er dette butikker og stole på?

Anbefalte innlegg

Heisann,lurer på om disse webshoppene er til og stole på,og om noen har gode/dårlige erfaringer fra noen av disse?

-Databutikken.com

-Roh computer

-Dye consult

-Techline

-itbutikken

Alle disse shoppene er oppført i prisguidene,jeg brukte faktisk pris guiden til og stete sammen et rimelig system,og jeg lurer på om det er trygt og bestille fra 6 forskjelligge levrandører selvome det blir vansklig og huske hvor jeg skal sende i retur :p .

(Det er et must for meg og bestille fra dye da de er den eneste norske webshoppen som har hovedkortet jeg ønsker meg)

Håper på svar og erfaringer :thumbup:

3dme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har beregnet en komplett amd64 pc bestående av komponenter fra alle de,og i prisen lyder ca 15000 for det nødvendige og 16000 med 480wantex trueblue strømforsyning :dribble: ,inkludert 400(4x100) kr i frakt,skal ikke bestille skjerm fra itbutikken.no likevell..

Burde jeg poste specsene,eller er det for mye offtopic?

Edit:Hvor mye gebyr snakker vi om her da?

4 levrandører-Detaljer om fra hvem jeg bestiller hva finner du på "Er dette en god pris da?" posten under hjelp jeg skal ha ny pc,men det meste blir bestilt fra techline.

(det som er synd med og bestille fra en levrandør,ingen har akkuratt disse komponentene,og om noe er billig,er som oftest noe annet dyrt)

edit:rettet stygg leif..

Endret av 3dme
Lenke til kommentar
som sagt over, hadde prøvd å bestille alt fra 1 butikk. porton tar knekken på det du måtte finne av prisforskjeller

Yepp, prøv å skvis det ned til 2 butikker(du snakket noe om at det kun var 1 butikk som hadde det hovedkortet du ville ha) eller så vil det koste deg dyrt i frakt.

Lenke til kommentar

Og hold deg gjerne unna Databutikken og Itbutikken. De er ikke gode på service. Da tenker jeg ikke på å levere varene til kjøper, fordi det klarer hvemsomhelst.

Hvis du ser på webshopguiden og fjerner alle de som har gitt seks i karakter fordi de klarte å levere varene, så blir det fort en overvekt av dårlige erfaringer.

Lenke til kommentar

Tja,altså:

Prosessoren fra roh computer:300 nkr billigere enn alle de andre

Hk og minne fra dye consult:eneste som har det hk og minne

Databutikken.com er de eneste som har kabinettet..

(også evt strømfors)

Resten fra techline.no til en rimelig pris,jeg sparer veldig mye på dette rent økonomisk,men hvor mye gebyrer snakker vi om her,selve service pakken er jo ikke så dyr?

Gi meg noen tall og jobbe med :p

Edit:det er nå snakk om 4 steder,,

Endret av 3dme
Lenke til kommentar

er det så lurt å handle på 6 steder? taper du ikkje uendelig på porto da?

edit: men det var vel ikkje noe nytt var det? bare konstatere igjen, kjøp på ett sted, å kjøpe mange steder blir dyrere enn prisforkjellene..

Endret av bunnlose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...