chaOs Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heisann Jeg har en Nokia 6600 som jeg er kjempe fornøyd med, men jeg har et problem. Jeg får ikke til å bruke opera eller messenger programmer med gprs! Jeg får koblet meg opp med gprs og g iconet vises, men så skjer det ingenting! IM+ og agail messenger bare timer ut og samme gjør opera. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har du aktivert GPRS på abbenomanget og fått tilsennt innstillingene? Lenke til kommentar
chaOs Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Ja jeg har fått tilsendt innstillingene så det er kun programmer som bruker grps tilkoblingen som ikke fungerer. Lenke til kommentar
raygun Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Heisann Jeg har en Nokia 6600 som jeg er kjempe fornøyd med, men jeg har et problem. Jeg får ikke til å bruke opera eller messenger programmer med gprs! Jeg får koblet meg opp med gprs og g iconet vises, men så skjer det ingenting! IM+ og agail messenger bare timer ut og samme gjør opera. Noen som vet hva som kan være galt? Gå inn på: Verktøy>Innstillinger>Tilkobling>Tilgangspunkter Trykk Valg>Nytt tilgangspunkt>Bruk std.innstillinger tilkoblingen bør se slik ut: Tilkoblingsnavn: Internett Databærer: GPRS Tilgangspunktnavn: internet Brukernavn:ingen (ikke rør) Bekreft passord: nei Passord: **** (ikke rør) Godkjenning: sikker Startside: ingen (ikke rør) gå tilbake og still programmene til å bruke dette tilgangspunktet.. Voila! RayGun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå