[feNriZ] Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det noen som vet hvordan en kan recorde NRK NettRadio sendinger til harddisk i f.eks mp3 format? Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Dette programmet kan jo brukes. http://www.mp3-converter.com/total_recorder.htm Lenke til kommentar
lobster Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hva med streamripper for winamp? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det var spørsmålet jeg ville ha svar på uten at jeg trengte å spørre engang! Takk for linken. Dette skal prøves ut! Lenke til kommentar
[feNriZ] Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Takker! Virker som dette programmet(Total Recorder) er det jeg leter etter. Skal teste det. Lenke til kommentar
gullrosa Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Downloadet og kjøpte Total Recorder i går. Det fungerer svært bra!!! Lenke til kommentar
[feNriZ] Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Dette programmet virker også interessant: Replay Music Lenke til kommentar
[feNriZ] Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Nå har jeg testet Total Recorder 4.0, fantastisk bra kombinert med siste MP3 codecen til Lame og Sound Blaster Audigy2 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvis du skal ta opp i fra nettradio, vennligst ikke legg den ut på f.eks. et P2P nettverk etterpå! jeg blir like forbannet hver gang jeg har lasta ned en sang og det er rippa fra nettradio... CRAP! (og det er ikke ulovlig å laste ned sanger i norge, så ikke syt om brudd på rettningslinjer...jeg oppfordrer faktisk til å IKKE legge ut Lenke til kommentar
[feNriZ] Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 har ikke tenkt til å laste ned musikk heller da. Under den lille testen jeg haddde i går fra P3 syns jeg det var meget bra lyd, overaskende bra faktisk. Lastet seff ned i høyeste kvalitet, konverterte til 192kbps. Jeg pleier alltid å konvertere musikk fra cd til PC i 320kbps så jeg er heller ikke vant til crap. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ' date='07/04/2004 : 15:00'] har ikke tenkt til å laste ned musikk heller da. Under den lille testen jeg haddde i går fra P3 syns jeg det var meget bra lyd, overaskende bra faktisk. Lastet seff ned i høyeste kvalitet, konverterte til 192kbps. Jeg pleier alltid å konvertere musikk fra cd til PC i 320kbps så jeg er heller ikke vant til crap. Hva er vitsen med å kode til 192 kbps på nettradio?? du får jo ikke 192 kbps ned!? Og en annen ting: Rippe til 320 kbps!? 1. Det tar altfor mye plass 2. Lyden er ikke bedre enn: 3. mp3 VBR (Variable Bit Rate) @ f.eks 256 kbps som tar et par mb mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå