Wessie Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har en Fujitsu Siemens Amilo D der mousepad'en av og til låser seg. Tok en restart på PC-en i dag, som jeg pleier å gjøre. Da PC-en startet opp igjen stod den unormalt lenge og lastet inn brukeropplysninger (brukernavnet med passord fungerte fortsatt). Da jeg til slutt kom inn så jeg at Startmenyen hadde blitt "resatt" til opprinnelig utseende. Sist brukte programmer og dokumenter var ikke lenger tilgjengelig fra denne menyen. Jeg fikk også spørsmål om jeg ville sette meg inn i Windows XP, som om jeg skulle vært en ny bruker. Da jeg skulle starte Outlook ble jeg fortalt at installasjon skulle starte, noe jeg avbrøt ettersom jeg ikke vill starte på nytt, men selvfølgelig få opp mitt oppsett med alle e-post jeg har lagret i diverse mapper. Kan noen fortelle meg hva som har skjedd, og hvordan jeg kan få tak i mitt oppsett med blant annet mine e-poster?? På forhånd tusen takk for livreddende førstehjelp!! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Windows er ikke hardware. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg