anon12234 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hei, har et problem, når jeg går inn på f.eks dc++ så bli maskina veldig treg og på taskmannager så bruker explorer.exe nesten 100% av cpu, selv når jeg skrur av alt og står i skrivebordet så bruker den alt...... noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) En gang var CPU'en kjempevarm uten at jeg gjorde noe. Jeg sjekka taskamanager, og explorer.exe brukte 50 % av CPU. Den hadde stått slik en stund. Så jeg avslutta den, og den startet igjen med en gang som den pleier å gjøre. Da var det 0 %. Endret 5. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Henrik, dette høres ut som det veldig kjennte problemet med at explorer har problemer med å lese .avi filer som er skadet, ukomplette, eller ustandard på noen måte. Det kan fikses rimelig enkelt via regedit, ved å slå av at windows leser lengde, oppløsning, osv. til windows i view. Her er en link til litt info som bør hjelpe deg fikse problemet: http://tweakxp.com/display.aspx?id=841 La oss vite om dette hjalp eller ikke. -Stigma Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hei, har et problem, når jeg går inn på f.eks dc++ så bli maskina veldig treg og på taskmannager så bruker explorer.exe nesten 100% av cpu, selv når jeg skrur av alt og står i skrivebordet så bruker den alt...... noen som har opplevd lignende? hadde samme problemet.. men til meg var det fordig jeg hadde et virus.. så fjernet jeg det, så funket alt som før.. ta å scan pc'en din å sjekk om du har virus Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Windowsproblem --> Windowsforumet. Det er derfor vi har det. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå