Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Er det ingen nyheter i påska? Daffe greier. Ikke for å være blasfemisk, men jeg tror ikke en (spesiell, riktignok) hendelse for 2000 år siden stopper transistorer og greier fra å vokse hinsides alle muligheter for å følge med dem... Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei Det er nok mange som er på påske ferie ifjellet eller ahr andre ting å gjøre i påsken. Det er flere medarbeidere som er på påske ferie. Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Enig.. Savner nyheter eg og. God Påske Jeez Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 skjønner, ikke ta det som ren kritikk, er litt småfull her... litt kjedelig, inn her hvert kvarter og venter på nyheter om GeForce 5, Pentium 5 eller QDR på skjermkort... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 23:46, Ar`Kritz skrev:skjønner, ikke ta det som ren kritikk, er litt småfull her... litt kjedelig, inn her hvert kvarter og venter på nyheter om GeForce 5, Pentium 5 eller QDR på skjermkort... Tror nok heller det er hjernen din som har tatt seg en liten påskeferie. Geforce 5 vil aldri eksistere, geofrce4 er det siste i den serien. "[..] we don't know it's name yet but nVidia tells us it won't be called Geforce5." Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Don't be so hard on me! Er det ferie, så er det ferie :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du vet hvilken hendelse det for mange nerder(?) i påsken? Ja riktig, TG. Kanskje gutta er på TG og på den måten tar det piano. Lenke til kommentar
snart XP 1900+ Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 hva er geofrce4 for noe da:-} Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Eller influensa... Sprer seg like fort som et rykte i IT-verden. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 dakkar :razz: bedre å ha influensa som geek enn ellers... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 kjedelig at det ikke kommer noe nytt om TG på hardware.no da. Det har vel vært det i alle fall de to siste årene... Amund??!!?? [ Denne Melding var redigert av: unwill på 2002-03-31 01:39 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Savner TG nytt jeg og... skulle ønske jeg var der.... men, men... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Hmmm... 7-8 innlegg på et par minutter... dere skal ikke bare logge på irc-en eller... Jeg er enig at det er lite nyheter som virker spennende nå for tiden ja... savner noe som f.eks "ukens pc" hvor erfarne pc-byggere legger ut eksempler på "gamer pc" "kontor pc" osv.. Jeg vet at de har en slik en nå og, men de er lite oppdaterte og de burde heller hatt mange flere i hver klasse... Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Det er kanskje på tide at dere her tar dere ferie. Det er et godt tegn at ting står stille noen dager. Alle trenger ferie og slappe av fra pc og jobb og slikt. Selv har jeg vært på Geilo et par dager og slappet av og stått på ski og spist god mat. Dere burde prøve det dere og. Ikke bare la livet dreie seg om PC-en, det får dere igjen for seinere i livet. En annen ting er at påsken dreier seg om Jesus og det han gjorde for alle mennesker og det er derfor dere her ikke trenger å gå på jobb eller skole i en hel uke! Det må være noe å takke Jesus for om ikke annet :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Enig. Savner oppdateringer på den eneste brae norske websida :smile: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 snakk om ferie.. jeg tror en av folka fra overklokking.no var på TG.. er brennsikker på at jeg så det prosjekt OX kabinettet på en VIP plass. Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 unwill skrev (2002-03-31 01:39):kjedelig at det ikke kommer noe nytt om TG på hardware.no da. Det har vel vært det iallefall de to siste årene... Amund??!!?? Hardware.no har valgt å ta påskeferie fremfor å dekke TG i år :smile: Vet at Gamer.no og Overklokking.no stilte opp på årets TG, og det er mulig de kommer med en liten rapport. Mvh, Amund [ endret av amund den 2002-04-01 17:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå