dimdal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Satt å spillte gothic 2 istad, da hele spellet hang seg totalt, og etter litt kom det en bluescreen. Etter restart fortalte windows meg at dette var noe feil med driverne til nVIDIA Geforce FX5900 kortet mitt. Bruker 56.64_winxp2k_english_whql drivern, som er den nyeste? (tror jeg) MEN, rett før jeg spellte så klokka jeg RAM timings og CPU og FSB ( derfor er jeg litt usikker på om jeg feilposter nå ) og tenkte jo at dette var feilen. Hvem har rett?! Meg eller windows? er de 56.64 nVIDIA driverene bugga? Edit : Trenger hjelp ASAP , vil spille Endret 5. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
norrick Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Klokk ned igjen slik at du får utelukket at overklokkingen var synderen. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Prøv nVidia-driverne på Omegacorner.com. De nye Forcewarene har noen bugs. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Klokk ned igjen slik at du får utelukket at overklokkingen var synderen. Prøvde, men skjedde samme problemet. Men prøver de OmegaCorner driverene.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Argh Mirroren jeg fant er dritt treig.. snakker 1 time til den er ferdig Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Opplever nest siste nVidia-drivere mer stabile....... Lenke til kommentar
CD Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 56.72 er siste driver så den kan kanskje fixe problemet Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 MEN, rett før jeg spellte så klokka jeg RAM timings og CPU og FSB ( derfor er jeg litt usikker på om jeg feilposter nå ) og tenkte jo at dette var feilen. Hvem har rett?! Meg eller windows? Har du satt på AGP-lås på 66Mhz? Hvis ikke kan det hende at både du og windows har litt rett! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 MEN, rett før jeg spellte så klokka jeg RAM timings og CPU og FSB ( derfor er jeg litt usikker på om jeg feilposter nå ) og tenkte jo at dette var feilen. Hvem har rett?! Meg eller windows? Har du satt på AGP-lås på 66Mhz? Hvis ikke kan det hende at både du og windows har litt rett! AGP lås? hæ hvor hva hvem? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 MEN, rett før jeg spellte så klokka jeg RAM timings og CPU og FSB ( derfor er jeg litt usikker på om jeg feilposter nå ) og tenkte jo at dette var feilen. Hvem har rett?! Meg eller windows? Har du satt på AGP-lås på 66Mhz? Hvis ikke kan det hende at både du og windows har litt rett! AGP lås? hæ hvor hva hvem? Hvilket HK sitter du på ? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 aldri klokk maskina uten og vite hva agp lås er Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jeg fikk samme feilmeldinga når jeg prøvde å sette på "fast write" i BOIS. da fant jeg ut at mitt kort ikke støttet det. prøv og slå av denne instillingen. har et FX 5600 ultra 128mb lykke til! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Sitter med et ASUS A7N8X deluxe De nyeste driverene funka som bare det ! men forklar det med AGP lock ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå