kingkop Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hallo. Jeg fikk en telefon fra en bekymret far som ikke får til å logge seg på maskinen. Dette høres merkelig ut og jeg tenkte virus med en gang siden dette er noe jeg aldri har hørt om før. Når han skal logge seg på får han beskjed som at Windows ikke kan bekrefte at han har korrekt produktnøkkel på XP, og derfor ikke kan logges på. Siden jeg bygget begge maskinene (min og hans) brukte jeg samme XP med to gyldige produktnøkkler. Vi har begge to lastet ned oppdateringer fra Windows. Men han er sløv med å sjekke etter nye oppdateringer pga sin trege linje og derfor tror jeg at det er et virus som har sneket seg inn på maskinen. Hva tror dere? Ikke noe problem for meg å formatere men om man slipper det så er jo det fint Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) edit: beklager leste ikke posten grundig nok Endret 5. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Kjører ikke på noe nettverk. Det er snakk om to forskjellige maskiner som har samme XP men med to forskjellige produktnøkkler. Siden man ikke får logget seg på windows er det vanskelig å kjøre virussøk... Tror løsningen blir å reinstallere, desverre Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kjører ikke på noe nettverk. Det er snakk om to forskjellige maskiner som har samme XP men med to forskjellige produktnøkkler. Siden man ikke får logget seg på windows er det vanskelig å kjøre virussøk... Tror løsningen blir å reinstallere, desverre Logg inn med brukernavn: Administrator Passord har du satt selv i innstallasjonen. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvis du har den barnslige log in saken som er standard i XP har du et problem though. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Han har ikke bare glemt å aktivere xp, det er ikke den beskjeden har får? For hvis han ikke har aktivert xp så vil du ikke få logget deg på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Hvis du har den barnslige log in saken som er standard i XP har du et problem though. Da er det bare å trykke 2 ganger på ctrl+alt+delete og så kommer det vanlige innloggings vinduet Endret 6. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå