arielfaaland Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Halloen! Holder på og sette opp et "gallery" på: http://www.mjf.nu/gallery Når jeg skal "Instalere" galleryet kommer det opp: Warning: main(C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery/config.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery\setup\init.php on line 70 Warning: main(): Failed opening 'C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery/config.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery\setup\init.php on line 70 Men jeg har init.php fila!! Hva troll skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Halloen! Holder på og sette opp et "gallery" på: http://www.mjf.nu/gallery Når jeg skal "Instalere" galleryet kommer det opp: Warning: main(C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery/config.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery\setup\init.php on line 70 Warning: main(): Failed opening 'C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery/config.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery\setup\init.php on line 70 Men jeg har init.php fila!! Hva troll skal jeg gjøre?? Det er config.php den ikke finner. Ser at det er litt varierende skråstrekbruk her og der. I config.php linje 70. prøv å endre C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery/config.php til C:\Inetpub\www.mjf.nu\gallery\config.php Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Hmm.. Når jeg åpner config.php er det helt TOMT!?!?! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 ehh.. hæ?? hva skal jeg endre?? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 jadda!! får det til nå.. (tror jeg) Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 ååå!!! Error: You must create empty file config.php and chmod it 777 before proceeding. See documentation for more details. Error: You must create empty file .htaccess and chmod it 777 before proceeding. See documentation for more details. Kan jo ikke bruke webtingen på ftp.. hvordan skal jeg få 777 greia i FRONT PAGE? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du må chmod'e via ftp ja..... ikke FP Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 nei gyst.. og hvordan får jeg til gallery tingen til og virke når ikke jeg kan redigere sidene i FTP???? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 det står jo hva du skal gjøre søk på chmod her på forumet så lærer du det Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 hmm... Ja!? Så det er altså ikke mulig for og få noe "gallery" inn på websiden når jeg kun har tilgang til FP? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Dropp alle de smilyene..... Og hør hva vi sier.... Du går inn i mappen din på server, med et FTP program Høyre klikk på filnene og velg CHMOD, sett samme nummer som det står på siden Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 eehh.. hvis ikke jeg kommer inn på FTP? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) eehh.. hvis ikke jeg kommer inn på FTP? så bruker du configure.bat på windows server, configure.sh på *nix server... men den er jo i config mode så bare gå hit og fix setup før du etterpå kjører secure.bat: http://www.mjf.nu/gallery/setup/ Endret 6. april 2004 av magikern Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Kan alltids chmodde via et PHP-script da - med chmod()-funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå