the animal Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 som emnet sier er kortet mitt varmt... jeg har den versjonen med plast skruer på kjøle ribba, som selvfølgelig har smeltet!!! jeg har sett at folk har snakket ganske godt om: Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" og Zalman GPU-kjøler, Heatpipe med vifte men jeg har også satt på sånne "ram sinks" på rammen Cooler Master minnekjøler, kobber link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CRCU01E1 så mitt spørsmål er vil noen av de kjølenhetene over passe på kortet når jeg har de "ram sinksene" på... er desperat nå grunnet pcen kan ikke brukes uten skjermkortet for jeg har ikke noe kjøleribbe på!!!!! takker for alle svar PS: ignorer skrivefeil!!! Du vet hva jeg mener!! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 tar ikke den en PCI plass også?? men jeg har hjertet mitt satt på den andre egentlig!!! men hvem av dem er det som kjøler best... sånn alt i alt Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har selv vga silencer, den er KANON, kjører 425mhz på gpu. Svært stille. Beste kjøleren jeg har hatt! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg tror det er VGA Silencer.. selv har jeg hatt Zalman GPU kjøler med ekstra vifte og det funka dritbra..! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 En Zalman ZM80CHP har en kjøleflate på 1200cm^2 så dersom du har det kaldt i kabinettet ditt eller har god sirkulasjon vil den være det beste valget av de to (men sett på en Zalman 80mm vifte til denne). VGA silenser funker veldig bra den også, spesielt dersom du ikke har allverdens sirkulasjon i kabinettet ditt (har en tendens til å senke tempen i kabinetter ). Lenke til kommentar
the animal Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 da tror jeg jeg går for VGA Silencer.... har det litt varmt i kabbisen (30 grader til tider) men den vil ikke kolidere med "ram sinksen" på noe vis Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror de skal gå greit med de der. Det er to av brikkene som havner under kjøleren, men som sagt, jeg tror de ribbene der er lave nok til å få plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå