aeinstein Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 loqron: Ikke quote så lange poster... Les retningslinjene og nettiketten en gang til, link finner du i signaturen min. En 80mm vifte? Du burde ha en 120mm også! Du kan være sikker på at det blir en 120mm ja Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Haha rått da! Keep it up! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 JEG SER INGEN LEGOMEN!!! Seriøst,, legomen eier.. ^^ Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 JEG SER INGEN LEGOMEN!!! Seriøst,, legomen eier.. ^^ Får putte på noen neste gang..... men jeg er ikke sikker på om det blir nytt kab i sommer.... har nemlig 5m^2 med aluminium..... som kan brukes til kab... .Får se Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ah... Atter et LEGO-kabinett. Sånt liker man, dette så jo utrolig kult ut da. Du er flink:) På tide å dra frem all LEGO'en jeg samla fra jeg var 2-3 år til jeg var 15. Tror jeg kan fylle et badekar og mer til med all LEGOen jeg har:P Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Lego er vel og bra, men når eg kom litt i åra begynte eg med heftige konstruksjoner i Technic! Husker eg fekk ein stor kranbil med pneumatikk og greier, berre å bygga understeller tok jo fleire dager hehe, så kjem jo pneumatikken Edit: Blei litt lost i mimring der, dette var sjølvsagt off-topic Endret 28. januar 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg tror jeg husker den kranbilen. En kompis fikk den til en bursdag og vi satt og bygde i flere dager, da vi endelig var ferdige, var vi glade, så gikk det 2 dager så hadde søstra hans vraka den. Surt Endret 28. januar 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 jeg hadde en ganske fet bil en gang... hehe V8, 4hjuls-styring, 4gir, osv.. rå kul den... brukte 3d på å bygge den:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 nice bumping ^^ men ja, those where the days ^^ Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Fint med litt bumping hehe. Godt å bli minnet på at jeg hadde denne "workloggen" av og til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Stilig prosjekt Beholdt du pcen lenge i den? Kom til å tenke på statisk spenning fra legoklossene.. Merket du noe av det? (noen problemer/synspunkter)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 JEG SER INGEN LEGOMEN! Seriøst,, legomen eier.. ^^ 3542347[/snapback] Nei, det er som regel vi som eier dem Jeg har en del lego liggende. Blir llitt inspirert av dene tråden men det skal mye til for at jeg tar alt ut av mitt Thermaltake Shark Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Stilig prosjekt Beholdt du pcen lenge i den? Kom til å tenke på statisk spenning fra legoklossene.. Merket du noe av det? (noen problemer/synspunkter)? 5997611[/snapback] Merket ikke noe. Har hatt to trepcer også uten å merke noe problem med jording++. Hørt om utallige folk på forumet også som har kjørt pce i ujordet stikkontakt uten prob. Boholde pcen slik i noen måneder tror jeg. Rakk hvertfall ett LAN/datapary med den _LITT_ sjef da! JEG SER INGEN LEGOMEN! Seriøst,, legomen eier.. ^^ 3542347[/snapback] Nei, det er som regel vi som eier dem Jeg har en del lego liggende. Blir llitt inspirert av dene tråden men det skal mye til for at jeg tar alt ut av mitt Thermaltake Shark 6004132[/snapback] Bare se å bygge da Lenke til kommentar
Erman Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ha! Jeg digger å gjenopplive gamle tråder. Her er mitt bidrag til kabinett i LEGO... Rattatay's LEGO PC Rattatay's LEGO PC - update Rattatay's LEGO PC - bilde Rattatay's LEGO PC - tastatur Rattatay's LEGO PC - flere bilder 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå