Heatsink Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 jeg skal prøve og få tak i et brukt tastatur som jeg kan sage av bakdelen på....altså de runde tinga, om jeg får det til får vi se på Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Drit stilig! Neste gang jeg skal til Lego Land (håper hvertfall jeg skal dit!) skal jeg spørre om de vil sponse meg med litt ekstra slike standard "tykke" klosser så jeg kan få bygd et skikkelig et!! Lenke til kommentar
DaProphet Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 skamtøfft.Takker for inspirasjon. Tenker det blir en miniServer på rommet nå ja (FOR EN FRIHET!! TIL Å VELGE) En ting. Er det ikke farlig med tanke på jording av komponenter og slik? Trodde dem skulle være i kontakt med rammen i toweret, som igjen skulle være jordet via strømfrsyningen. Er jeg helt bak mål? Skal samle opp legoen nå. Konge. edit_ ja, jeg trodde også gummi/plastikk kunne gjøre det samme. Damid jeg ble usikker nå. Er ikke farlig det, komponentene i pc'en skal ikke være i kontakt med tower'et i hele tatt,da vil hele skiten kortslutte og trur ikke det er så mye igjen av kortet. Drit stili kabinett forresten Lenke til kommentar
kVaKKiAkk Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Utrolig knall prosjekt! Lego er tingen, ingen tvil! Bra jobba! Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Detta må være det styggeste jeg har sett hittil. Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 S_A_Phoenix! Slutt å vær så negativ! Har sett masse av dine replys og nesten ingen har vært noe positiv! aeinstein: Ble skikkelig stilig! *hvor i sv**te er legoen min! den er her et sted...* Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 S_A_Phoenix! Slutt å vær så negativ! Har sett masse av dine replys og nesten ingen har vært noe positiv! aeinstein: Ble skikkelig stilig! *hvor i sv**te er legoen min! den er her et sted...* Skryter av det jeg liker å synes er bra gjort. Detta så ikke ut, rotete lagd Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Selv om det ikke er det beste du har sett, går det an å ha en positiv holdning. (noe som du har veldig sjeldent). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Tilbake til topic nå... S_A_Phoenix har nok forstått hva vi mener nå. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Detta må være det styggeste jeg har sett hittil. Kunne du ikke si at det så litt rotete ut og latt det være??? Uansett: Tusen takk alle (dere vet hva jeg mener med alle) sammen for positive tilbakemeldinger!! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Etter å ha sett detta har eg veldi lyst til å laga lego kabinett Men vil ikke bruka Shuttelen og får heller ikke bruka familie pc'n Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Det er det samme hva slags HW du har bare du lager en lego PC Bare sett i gang du Lenke til kommentar
Pels Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hehehe.. den var fet. Genial idee Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kjempe tøft... men synd da vis hardiske blir ødelagt og du må rive fra hverandre hele tingen... Strålende.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Kjempe tøft... men synd da vis hardiske blir ødelagt og du må rive fra hverandre hele tingen... Strålende.. Sånn som når jeg måtte bytte HD.... men men ... dette kabinettet er dessverre historie nå, men det lever videre i tankene våre Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Genialt bra jobba , det var tøfft Lenke til kommentar
kosejensen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ojjda, der smelta vist legoen Jeg er stor fan av Lego:) men jeg tørr ikke lage selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå