Zer0z Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette så virkelig bra ut I ferien nå SKAL jeg lage meg et trekabinett å kansje mekke worklog av det, men må skaffe meg kamera først Lykke til videre med framtidlige worklogs Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ganske så kjedelig om det detter en "busk" inn i en av viftene da... Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tøft... savner lego jeg... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hahahaha! Dritrått! Jeg har en KISTE (!) full med lego, nå vet jeg hva jeg kan bruke dem på! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 the coolkid: en gang i tiden skal jeg bygge noe enda tøffere! snart.... Marti: Takk AutoExec: Planen var en borg en gang i tiden... som sagt snart! dassen: Neste gang blir det et noe mer "folksomt" prosjekt! Kalle_^: Løsningen angående unger er 1: høy plassering 2: hold ungene unna Zer0z: Kjør på med trekabinett! Ikke begynn uten kamera som jeg gjorde med mitt første kabinett! _ammaZ_:Det har ikke skjedd til nå at en busk har stoppet noen vifter.... busken hadde sikkert bare blitt skutt bort likevel DeathByDigital: Bygg med dem da vel. JEg er snart 20 år og se hva jeg gjorde!!! Dingot0m: BYGG kabinett! Jeg vil se flere legoworklogs!! Generelt til alle: Takk for tilbakemeldinger!! Bygg legokabinett eller trekabinett, ta bilder og lag worklog!! Kabinettet i denne workloggen er dessverre tatt av dage nå. Ble så tungvindt siden jeg flyttet så ovte på det.... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 HOHO Konge kabbis bra arbeid her ! ------------------------------------------------------------------------------- det der med jording har vel ikke så mye å si.... Har aldri(!) hatt pc'n i jorda kontakt uansett og den lever den! Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Stilig Fikk lyst til å lage en "lego-mus" Har en svær kasse med lego Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 LEGO mus, LEGO keyboard og LEGO skjerm! Det må jeg få til neste gang. Hadde planer, men så ble det for mye bry... examen ++ Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvofor ikke sette et legohus på toppen av kabinettet? pynt med litt legobiler og lego trær, eller allerbest hvis du har elektrisk tog Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Skjekk disse LEGO case modding kabinettene. Mange fine der ja. http://members.cox.net/richw/lego.htm Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Skjekk disse LEGO case modding kabinettene. Mange fine der ja.http://members.cox.net/richw/lego.htm Super link! Alle andre: post gjerne lego linker her (pcrelaterte lego linker )!! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Skjekk disse LEGO case modding kabinettene. Mange fine der ja.http://members.cox.net/richw/lego.htm Super link! Alle andre: post gjerne lego linker her (pcrelaterte lego linker )!! den var ikke på langt nær så fin som din aeinstein.. ps: jeg elsker lego Lenke til kommentar
Shader Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Sinnsykt tøft! Frister meg å lage et lego kabinett selv... Jeg har jo sinnsykt masse lego så... Lenke til kommentar
robstr Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 haha. husker den tiden æ hadde hele spisestua fylt opp med lego har vell nokk lego til å lage en ordentlig kabinett men litt mangel på maskiner å fylle opp med hmm. har da linux laptopen :S Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 haha. husker den tiden æ hadde hele spisestua fylt opp med lego har vell nokk lego til å lage en ordentlig kabinett men litt mangel på maskiner å fylle opp med hmm. har da linux laptopen :S Bygg et "stanby-kabinett" til den bærbare! Sånn som man får kjøp noen steder. Så kopler du bar keyboard og mus bak og så har du en FET skrivebords-PC Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 jeg så nettiopp no kult! en slik firer legokloss er omtrent like stor som en tast på tastaturet... kunne ha laga et lego tastatur, evt satt på sånne glatte firkanter oppå som man kunne skrive bokstavene på.... det hadde vært drit kult Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis du får til det så skal du fillern med få ros fra meg!! Tror dessverre at de er 'litt' for store.... eller Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis du får til det så skal du fillern med få ros fra meg!! Tror dessverre at de er 'litt' for store.... eller jeg skal prøve ... er sommer ferie skal legge til bilder om det går Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) som dere ser er ikke plassen noe problem men hvordan skal jeg få festa de i hulla slik så de kan trykkes på Endret 24. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Limpistol og en bit av en rund liten ting.... kanskje sånne grillspyd....! Bare hold i noen sekunder slik at klossen står rett! Men hvordan få tegnet kult på dem??.... Hvis du får tak i sånn.. gjennomsiktig-papir-klistermerke som du kan printe på og så klippe opp i klossstørrelse og så sette på de flate klossene vettu. Kan bli FETT! Lykke til TrulZern, hvis du skal prøve deg! Edit: lot ikke siste bilde laste før jeg svarte. Endret 24. juni 2004 av aeinstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå