scoot Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Detter er desidert det morsomste jeg har sett på LENGE! Lenke til kommentar
Hebster Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tøft detta, skulle gjerne gjort det selv om jg hadde hatt tid til sånt ;P Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nå vurderer jeg å gjøre noe sånt med gamle maskina, har jo haugevis med lego på rommet! (liker kabinettet jeg har på nye, vil ikke skifte ) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er nå jeg angrer på at jeg solgte den gamel IBM maskina til 200. Har hauger med lego , men har ikke lyst til å "hovedpcen" innkapslet i lego i stedenfor LePont kabinettet mitt liksom Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ja det var tøft! Men er det farlig å ha pcen i et lego kabinett? I forhold til statisk elektrisitet? har tenkt å bygge et kabinett sjøl i lego, og vil helst ikke ødlegge den (selv om det ikke er mer enn en p2 450 som skal inni...) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 kansje jeg må finne frem den nyinkjøpte legoen og begynne planleggingen Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Så kult. Meget stilligt. off topic: har Ueland fått svar om legokjøp? Eller er det innkjøpt fra Norsk butikk? Endret 6. april 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ulvestad: kan ikke kjøpe fra norge så jeg gikk til Toys`R US og kjøpte en plate og en boks med lego for litt utrekning Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Mr.Ueland: Har du planer om å lage en sånn "offisiell" worklog med LEGO? Det hadde jo vært fett da! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 planene surrer rundt der ja Lenke til kommentar
cc Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kjempetøff, aeinstein, grattis med kongebra arbeid! 8 timer? Wow... hadde du i det hele tatt tid til å stoppe opp for å ta bildene? Enig i at det var kult at du holdt deg til et fargeskjema. Jeg liker ikke fargemix, bygget alt med colorcoordination i hodet også da jeg var mindre ;P Husker jeg pleide å lage biler som hadde uavhengig fjæring på alle hjul osv... brukte gummistrikk i opphenget, hehe. Kan det være en tanke å få hjul på denne? Igjen, flott arbeid! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Takker igjen for alle tilbakemeldinger cc: Jeg skrev vel 8-12 timer. Dette fordi jeg jobbet litt og litt, av og til bare 5 min om gangen... he he. Det var også en del ganger at jeg måtte rive en del siden en *liten* del ikke passe inn ett sted... bygg og riv.... og bygge opp igjen angående fargekoder, så er jeg en stor fan av å gjøre noe gjennomført ut av ting, men neste design (jeg stopper ikke her nei!!) blir det nok fler farger på! Jeg har jo en del lego (bilde 1 og 2) men ikke nok! Skal til å studere nå så jeg syntes det bil feil å kjøpe mer ( selv om jeg har lyst!!!!) lego nå.... med hensyn på penger! Har også vurdert en pc på hjul... i lego.... men jeg tror den blir for tung, har ikke mini-itx eller å det heter. Du hørtes da ut som en kløpper med lego cc! Keep up Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 jeg både ser og hører om mange som bygger kabinetter utenom det vanlige av lego, men en ting er felles for alle kabinettene, det er jo en kasse!! hvorfor ikke prøve å lage et lego-fly-kabinett... uansett, det var jo pent, og spessiellt stilig med de avtagbare briefe delene... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 heh.. utrolig bra ja.. lenge siden jeg har drivi med lego.. gøy egentlig men er litt enig med the coolkid.. med litt planlegging kunne man fått en ganske über borg eller romstasjon eller noe annet gøy Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Kult med mange detaljer! Skal ikke vurdere å sette noen folk rundt om kring da? Hadde jo vært stilig med noen fjellklatrere el. Tøft prosjekt. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hehe... bra kabinett . Fikk litt lyst på så selv Men tror ikke det er så lurt hvis noen unger ser at det er lego og skal leke med det. Det me jordinga hvis der er viktig så kan man jo sette en ledning som går fra alle delene til psu så at det blir jorda. Jeg har pcen kobla til en kontakt som ikke er jorda og har ikke hat noe prob med det så... Uansett det er en bra mod!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå