LizteR Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hei! Jeg har kjøpt en p42.8ghz prescott 800mhz, MSI 865GM2-LS hovedkort og 1gb med kingston minne 400mhz.. Har planer om å overklokke.. Hvor mye kan jeg klokke til? Trenger jeg et nytt power? Har et chieftech 340w nå.. Har 5 kabinettvifter... Hvilken CPU vifte anbefalles til dette? Vær snill og svar!! Lenke til kommentar
tazdevil Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 du klarer deg nokk fint med den psuèn der. du burde vel klare 3.2 uten problemer. du kan gå høyere å. alt avhenger av innstillingene dine. denne skal vist være god Microplex Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du kan sikkert smertefritt overklokke til 3.2ghz, men om det blir stabilt på den hastigheten er en annen sak. Pass på temperaturen, ville ikke prøvd over 70 grader. Ellers er denne cpu kjølern å foretrekke http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet614.htm Den er stille, kjøler meget bra, du får med spenningsregulator. (Justering av viftehastighet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå