H Melk Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg har kjøpt CS: CZ helt lovlig i butikken for 349,- Jeg har ikke hatt noe problemer under installerning. Problemet kommer først når jeg skal prøve å spille det over Steam (online). Når jeg prøver å gå inn på en server så kommer det opp noe greier. Enten å kjøpe Counter Strike med "Creditcard"¨ Eller at jeg har en CD Key og må taste inn den. Så jeg prøver å taste inn den CD Keyen som følger med spillet, men det funker ikke. Noen som har noen forslag om hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ta med spillet til butikken og bytt det til noe bedre.. hva som helst.. alt er bedre.. men hvis du virkelig vil at det skal virke så bare bytt spillet i butikken. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Går det an å spille CounterStrike:Condition Zero online? Trodde hele vitsen med dette spillet var at folk som ikke hadde internett-tilgang skulle få prøve CounterStrike i singleplayer. Ser iallfall ikke vitsen med å kjøpe CZ for å spille online... Vel, vel. Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 tenk deg om! folk vil jo ha bedre grafikk!! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Haha, var det ironi? Vil ikke si at grafikken i Condition Zero er så voldsomt mye bedre. Endret 6. april 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 det er den vell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ikke det, nei. Er du villig til å betale tre hundre raske for å få denne grafikken kontra grafikken du får i vanlig CS? Det er ikke jeg. Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 det koster bare 250kr på elkjøp og 289kr på coop obs! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Seriøst?!? Mann, da løper jeg rett til bilen og peiser på til Elkjøp. On topic Hva slags feilmelding får du? Kan jo hende noen har bøffa CD-key'en din dersom den står på baksida coveret. Forholdsvis vanlig etter det jeg har forstått. Har du søkt på forumet? Kan hende andre har samme problemet. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Antikapitalist : ingen har spurt deg om hva du synes om CS:CZ. on topic : gå til butikken og forklar dem problemet og få et nytt spill Lenke til kommentar
eric nt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hallå ballår! det er ingen som gidder å gi meg en cd-key, hvis du aldri spiller cs osv. jeg må spille cs har lissom ikke prøvd det så hvis noen har half-life eller no, så si meg cd-keyen du kan godt få mailen min til å skrive den men da må du skrive det her! Hilsen eric Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hallå ballår! det er ingen som gidder å gi meg en cd-key, hvis du aldri spiller cs osv. jeg må spille cs har lissom ikke prøvd det så hvis noen har half-life eller no, så si meg cd-keyen du kan godt få mailen min til å skrive den men da må du skrive det her! Hilsen eric Jeg kan stikke kjøpe en half-life cd-key til deg. Men når vi først er i gang, er det flere spill du vil ha cd-key til? Jeg personlig synes det er bedre å bruke pengene mine på medlemmer av gamer.no enn meg selv. Du trenger kanskje noen dyre oppgraderinger av pcen din også?, bare slapp av, det tar jeg meg av Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Antikapitalist : ingen har spurt deg om hva du synes om CS:CZ. Neivel. Bruk PM neste gang da hvis du vil sette et eksempel Lenke til kommentar
eric nt Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 [quote name='yeaaaaaah' date='06/04/2004 : 22:19'] Jeg kan stikke kjøpe en half-life cd-key til deg. Men når vi først er i gang, er det flere spill du vil ha cd-key til? Jeg personlig synes det er bedre å bruke pengene mine på medlemmer av gamer.no enn meg selv. Du trenger kanskje noen dyre oppgraderinger av pcen din også?, bare slapp av, det tar jeg meg av [/quote] ÅÅ!jeg snakker jo om hvis det er en so aldri spiller det da!, eller hvis en gidder å se bakpå pakken i utikken hehe. i går bestilte jeg POP: the sands of time fra cdon.com tar det lang tid før man får det?? Hilsen ERiC Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Komme an på kor du bestilte det Lenke til kommentar
eric nt Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hallå! var i butikken nå! skulle sjekke om key'en til CS:CZ sto bakpå bakken, men det gjorde den ikke! hvor står den egentlig? og hvilke spill har key'n til CS? 1'ern asså! Hilsen eric Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hallå! var i butikken nå! skulle sjekke om key'en til CS:CZ sto bakpå bakken, men det gjorde den ikke! hvor står den egentlig? og hvilke spill har key'n til CS? 1'ern asså! Hilsen eric Kjøpt det! Lenke til kommentar
H Melk Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Dette ga meg ikke mange svar, men jeg har løst problemet. Det som er feil nå, er at når jeg går inn på en server så henger hele dritten seg opp når den kommer til Condition Zero menyen. Faen at ikkeno skal fucnke ass!! Noen som har noen forslag, er desperat! Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Først foreslår jeg at du går og skyller munnen din gutt!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Eric nt - DROPP smilyorgien. En holder lenge. I tillegg er det forbudt å spøørre om cdkeys og for det tredje har denne topicen bare sporet for langt ut. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg