Gå til innhold

Counter Strike: Condition Zero

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt CS: CZ helt lovlig i butikken for 349,- Jeg har ikke hatt noe problemer under installerning. Problemet kommer først når jeg skal prøve å spille det over Steam (online). Når jeg prøver å gå inn på en server så kommer det opp noe greier.

Enten å kjøpe Counter Strike med "Creditcard"¨

Eller at jeg har en CD Key og må taste inn den.

Så jeg prøver å taste inn den CD Keyen som følger med spillet, men det funker ikke.

Noen som har noen forslag om hva jeg skal gjøre???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst?!? Mann, da løper jeg rett til bilen og peiser på til Elkjøp. :nei:

On topic

Hva slags feilmelding får du? Kan jo hende noen har bøffa CD-key'en din dersom den står på baksida coveret. Forholdsvis vanlig etter det jeg har forstått. Har du søkt på forumet? Kan hende andre har samme problemet.

Lenke til kommentar

Hallå ballår! det er ingen som gidder å gi meg en cd-key, hvis du aldri spiller cs osv. jeg må spille cs har lissom ikke prøvd det :blush: så hvis noen har half-life eller no, så si meg cd-keyen ;) du kan godt få mailen min til å skrive den men da må du skrive det her! :D

Hilsen eric :devil::thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Hallå ballår! det er ingen som gidder å gi meg en cd-key, hvis du aldri spiller cs osv. jeg må spille cs har lissom ikke prøvd det :blush: så hvis noen har half-life eller no, så si meg cd-keyen ;) du kan godt få mailen min til å skrive den men da må du skrive det her! :D

Hilsen eric :devil::thumbs::thumbs::thumbs:

Jeg kan stikke kjøpe en half-life cd-key til deg. Men når vi først er i gang, er det flere spill du vil ha cd-key til? Jeg personlig synes det er bedre å bruke pengene mine på medlemmer av gamer.no enn meg selv. Du trenger kanskje noen dyre oppgraderinger av pcen din også?, bare slapp av, det tar jeg meg av ;)

Lenke til kommentar
[quote name='yeaaaaaah' date='06/04/2004 : 22:19'] Jeg kan stikke kjøpe en half-life cd-key til deg. Men når vi først er i gang, er det flere spill du vil ha cd-key til? Jeg personlig synes det er bedre å bruke pengene mine på medlemmer av gamer.no enn meg selv. Du trenger kanskje noen dyre oppgraderinger av pcen din også?, bare slapp av, det tar jeg meg av ;) [/quote]
ÅÅ!jeg snakker jo om hvis det er en so aldri spiller det da!, eller hvis en gidder å se bakpå pakken i utikken :p ;) hehe. i går bestilte jeg POP: the sands of time fra cdon.com :thumbup: tar det lang tid før man får det?? :dontgetit:
Hilsen ERiC :devil:
Lenke til kommentar

Dette ga meg ikke mange svar, men jeg har løst problemet. Det som er feil nå, er at når jeg går inn på en server så henger hele dritten seg opp når den kommer til Condition Zero menyen. Faen at ikkeno skal fucnke ass!!

Noen som har noen forslag, er desperat! :wow:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...