Gå til innhold

Minne til en eldre PC

Ravis

Anbefalte innlegg

Har noen bekjente som vil oppgradere minne fra 32MB, men vi vet ikke helt hva vi skal bestille(er åpen for bruktkjøp=> [email protected]). På minnebrikker står det:

SECkmm366S403CT-GLCR

PC100-322-620

Korea 9848

Hvor kan vi kjøpe tilsvarende brikke? Har to ledige plasser igjen.

Er svært takknemlig for tips!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk produktsiden hos hovedkortprodusenten hva hovedkortet ditt kan bruke.

Sannsynligvis så støtter det hovedkortet opp til 256Mb PC-133 brikker som er ganske rimelige nå.

Mer hjelp enn dette går det ikke å gi deg før du vet hovedkort type, helst med full benevnelse.

Lenke til kommentar

Takker så mye! Da prøver vi med PC133 fra en eller annen webshop. Ang. hovedkort klarer jeg ikke å finne ut hvilket det er. De har ingen dokumentasjon og ikke klarer jeg å lese noe om jeg åpner... Det eneste jeg kan lese er noen større firkanter som står på hovedkortet som har teksten:

Ali

M1541 A1

100Mhz

9836 TS070

Lenke til kommentar

Ta en telefon til dem og hør hva de mener, evt. returordninger dersom det ikke virker. Man kan bli litt usikker når man ser at minnet ikke fungerer med enkelte hovedkort.

Ellers har jo NetShop (www.netshop.no) også 'relativt' grei pris på Kingston PC-133:

http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...=0&g1=11&g2=163

Lykke til, men ta en telefon til webshoppen først, de kan sikkert bekrefte eller avkrefte om minnet virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...