Gå til innhold

Hardware-huset

jocke

Anbefalte innlegg

Mulighet for å få se? Bildene fungerer ikke for øyeblikket :cry:

Bildene funker dem... Affal hos meg..

Uansett, har ikke sett noe tagging enda, uansett vil ikke dette bli synlig, da vi skal "slamme" hele huset m/ sement når vi er ferdig :p

Bilder kommer det plenty av, må bare finne en måte å share dem på - uten å tenke på transfer. Noen idèer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Vet ikke om jeg skal kommentere her eller i den andre tråden, men siden dette er OT blir det her :D

Under første bildet står det:

"Slik så det ut sånn ca. rett etter at vi kjøpte huset."

Heter det ikke tomten?

Ellers var det finfint.

Du får innvitere alle på forumet på innflytningsfest, når den tid kommer. ;)

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Under første bildet står det:

"Slik så det ut sånn ca. rett etter at vi kjøpte huset."

Heter det ikke tomten?

Du får innvitere alle på forumet på innflytningsfest, når den tid kommer. ;)

Tomt, hus, bolig, samma shitten? :roll: Neida, skal se om eg kan få fikset det.

Innflyttingsfest blir nok i form av LAN ellerno.

Lenke til kommentar

Råtun 42. Hvis du kommer fra lagunen, kjører mot flesland. Til venstre i rundkjøringen, mot fana. Første vei til høyre (rett etter mix), deretter første vei til venstre (rett før fana stadion). Huset ligger på venstre side rett oppi der..

Lenke til kommentar
Råtun 42. Hvis du kommer fra lagunen, kjører mot flesland. Til venstre i rundkjøringen, mot fana. Første vei til høyre (rett etter mix), deretter første vei til venstre (rett før fana stadion). Huset ligger på venstre side rett oppi der..

Tror jeg kjenner en som bor der :hmm:

Edit: skjekket kart og "den bekjente" bor visst på andre siden av veien, men jeg lper omtrent forbi huset ditt på vei til gymmen :p

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Dette har blitt skikkelig bra :) Trenger du noe hjelp der borte? Flytter til bergen snart og kan nok bidra med noe ;) Hvem skal bo i det huset da ?

Blir meg, mamma & pappa. Samt at vi får gigantisk (i forhold til resten av området) hage, og garasje.

Gleder meg som en unge. Og siden det er murhus blir det passelig temperatur om natten, og kjølig om dagen (siden veggene kjøles ned om natten).

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...