notarget Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Eller skrape inn navnet mitt Lenke til kommentar
jocke Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Svært så mange som ville ha navnet sitt da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ja, du kan godt ha mitt der å Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg vil ikke se nicket mitt i veggen på hw.no huset. For alt i verden ikke skrap det inn i veggen og post bilde av det her etterpå! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hah! omvendt psykologi..ingen faller for den..i think? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hah! omvendt psykologi.. For det skjønte vi ikke. Hihi. Du er rar i dag. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Åffer det da? Forelska? Men gjør det da. :-----p Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Svært så mange som ville ha navnet sitt da Ja! Plz 'Love smilie hjelper' Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Steike, det *er* jo virkelig søppel folk poster her inne jo.. Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ønsker deg lykke til med husbygging. Jeg har gått gjennom det samme som deg for 1.5-2 år siden. Her har det blitt lagt opp mye kabler til nettverk, men nå ser jeg at det har blitt for få. Har vansklig med å finne en god plass å sette AP til trådløst nettverk, men fant nå ett til slutt. Elektrikerene som har strukket kablene i huset her har gjort en stor feil. Når man trekker Cat5e og diverse andre "high preformance" kabler i vegg, så strekker man kablene en del, så man skal dra ut 5 meter ekstra i den enden man drar og klippe av. Det har de IKKE gjort her, og jeg får ikke mere enn 300Mbit overføring over nettverket (gigabit). Dette vil de heller ikke fikse ettersom de ikke har lovt at nettverket skal være godkjent for gigabit. Husk dette når du trekker kabler (virker som ett gjør-det-selv prosjekt)?? Igjen, lykke til Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Takker for gode tips. Vi skal strekke alt selv, så det blir ikke noe amatørmessig her du Vi kommer nok til å strekke plenty med ekstra, så det blir ikkeno problem. Lenke til kommentar
b11pb00p Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Utrolig kult prosjekt! Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg spurt om å få være med på prosjektet (jobbe gratis selvfølgelig). Keep up the godwork! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 [tavekkglede]Alle som maser om navnet sitt i sementen. Det dere ikke vet er at det klines en Lecastein på toppen av det, og dermed var det navnet borte [/tavekkglede] Spør heller om dere kan få det risset inn i garasjegulvet.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmm får ta meg turen bort dit en natt og tagge hele bygget. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 [tavekkglede]Alle som maser om navnet sitt i sementen. Det dere ikke vet er at det klines en Lecastein på toppen av det, og dermed var det navnet borte [/tavekkglede]Spør heller om dere kan få det risset inn i garasjegulvet.. Du er faktisk den første som har hatt IQ til å finne ut dette Uansett vil det "være" der da.. men det med garasjen var ikke dumt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du er faktisk den første som har hatt IQ til å finne ut dette Uansett vil det "være" der da.. men det med garasjen var ikke dumt You live and you learn! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Any updates lately? Får håpe snøhunden tagger ned hele huset Neida hehe Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Mulighet for å få se? Bildene fungerer ikke for øyeblikket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg