jocke Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heihoppsann. I dag begynnte vi endelig å bygge - dvs mure - andre etasje på det nye huset. Som noen kanskje vet, kommer dette huset til å bli spekket med teknoligiske duppeditter Og siden jeg muligens kanskje *håpepå* skal skrive artikkel her på hw.no om dette såkalte "Operasjon: Hjemmelaget Smarthus", tenkte jeg å døpe huset mitt for "hardwarehuset" (eller kanskje noen har et bedre navn? ), siden det kanskje skal offentliggjøres her på hw.no. Uansett, her er noen bilder jeg tok fra muringen (til veggene i 2.etg); Og for de av dere som vil se litt mer av hvor langt huset er kommet; (nope, ikke kommet så langt nei, men så har vi da nettopp begynnt...) Wheeeeeee.. blir gøy detta... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vi må få lov til å komme å besøke en gang Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Burde nesten blitt posta under case mods. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Burde nesten blitt posta under case mods. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Burde nesten blitt posta under case mods. !!!...ROFLMAOL...!!! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Burde nesten blitt posta under case mods. Nei, nei og atter nei! Det heter worklog. Det er jo ikke noe å fikse på. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Så rett, så rett Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Dette er da et fullverdig case-mod da... største som noengang har blitt beskrevet på hw.no Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Dette blir spennende å se hvordan går! AKIRA Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Dette blir spennende å se hvordan går! AKIRA Jau, gleder meg som en unge selv Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 du bør lage et rom uten vinduer da. Et skikkelig filmrom Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Kjellern får kun vinduene du ser på bildet over. Projektor spanderer pappa etterhvert som vi får flyttet inn, og all økonomi som hadde med husbyggingen roer seg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Skriv inn nicket mitt, så skal du få en gest i siggen min! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Er det huset ditt? Eller er du så stinn av gryn at du lager et hw.no hus uten spess grunn? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 du bør lage et rom uten vinduer da. Et skikkelig filmrom En selvfølge når man bygger nytt! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 og all økonomi som hadde med husbyggingen roer seg. ...Du mener engang i 2025....*s* Ihvertfall om du har vanlig norsk økonomi. hehe...*s* Og innen da er sikkert 80 tommer LCD skjermer ganske rimelige. *s* AKIRA Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 sinnsykt kult, sinnsykt kult. hail hw.no Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Skriv inn nicket mitt, så skal du få en gest i siggen min! Er det huset ditt? Eller er du så stinn av gryn at du lager et hw.no hus uten spess grunn? Huset er vårt ja (meg, mamma og pappa). Trodde du vi bygger et hus bare for hw.no? ...Du mener engang i 2025....*s* Ihvertfall om du har vanlig norsk økonomi. Vi har ganske stabil økonomi, samt at vi arvet en del penger etter at farfar'en min døde i fjor sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg