Jon A. Feet Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har tenkt og bytte Hovedkort og lurer på om det er no pes og ta av CPU vifta. Jeg vil jo helst ikke ølegge den helt....... :grin: :grin: Lenke til kommentar
jason Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du bare gjør motsatt av hva du gjorde når du satte den sammmen :grin: :grin: Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Var det veldig pes å få den på, er det mest sannsynlig pes å få den av (eller motsatt). Bare vær forsiktig når du tar den av, så går det nok bra. Lenke til kommentar
gørregurk Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Gå inn på hjemmesidene til en av vifteprodusentene, så gjør du bare motsatt av mont. Men husk på å ha både en liten nebbtang og et par skrutrekkere i forskjellige størrelser klar. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 23:03, Jon A. Feet skrev:Jeg har tenkt og bytte Hovedkort og lurer på om det er no pes og ta av CPU vifta. ganske vanskelig å bytte hk uten å ta av viften, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå