owen10 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 cs og battlefield (alle) er bare best! jeg liker half life og Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Battlefield Vietnam og Battlefield 1942!!! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 battlefield er vel ikkje artig med kun 3 stk. då er det betre med eit coop spel (eg veit at det er det på bf, men den er vel ikkje så bra?) f.eks nolf2 og rainbow six 3. strategi spel er og artig (starcraft, warcraft) og sjølvsagt bilspel (trackmania og need for speed) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 For CS-spillere kan jeg anbefale.. Counter-Strike Deathmatch server: cs2.unitednerds.no Dette er genialt, man spawner et random sted på mappet rett etter man dør! Det er dritfet! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 kan vel legge til at far cry coop sikkert er artig Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 NFSU, War of the ring, MOHAA, BF.. Ja ? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 UT2004 er genialt LANspill. Jeg spilte demo for lenge siden men syntes det var kjedelig. På lan derimot er det bra. Jeg vil si det er helt perfekt på lan, det var utrolig mye gøyere enn alt annet vi spilte på lanet jeg var på i nå i påsken, og det var det ikke bare jeg som syntes. Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 må si at age of mytology er også ganske bra! Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ut2004 W3 Battlefield 1942 el vietnam cs Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vi har et lite LAN i 3etg hos meg nå, hvor vi er 10 gode kamerater som holder på å spille. (Begynte på fredag, og skal vel holde på til søndag eller mandag til uka tenker jeg). Uansett; det vi har spilt hittil er: - Age of Mythology: Titans - Shadowbane (det er ikke jeg med på, men de andre holder på med det) - Counter-Strike - Battlefield: Vietnam Dette er de spillene det har gått mest i hittil, men jeg skal prøve å få dem til å droppe Shadowbane til fordel for et morsommere spill. Det samme gjelder CS Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 quake 2 og 3 er jo konge på lan da. Spesielt quake. eller s så er de fleste andre spillene som er nevnt fine lans spill Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 man må jo nevne: -Warcraft III TFT -Starcraft -Heroes III Lenke til kommentar
indal Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ikke glem Need for speed underground! Var på et LAN for noen måneder siden, Hadde nettop fått meg underground da. Alle var helt hekta på det. (kun singleplayer) Gikk for det meste i det ja... Vi satt i timevis helt hekta foran skjermen og spilte oss hver for oss igjennom missionsene... Vi spilte jo litt cs også da seff Nå kan man jo også lasten ned en multiplayer-greie til NFS: Underground! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Må jo bare si at UT2004 er et fantastisk lanspill, du burde nok prøve det på lan ja. Last gjerne ned noen kule maps og mods. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) man må jo nevne:-Warcraft III TFT -Starcraft -Heroes III Noen som husker Heroes 3 asså? Trodde det var bare meg! thumb up for deg Må ikke glemme Red Alert 2: Yuri's Revenge Liker det enda Endret 12. april 2004 av Master D Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Cs er jo gøy mye "morrere" når man har csrealism. gikk så piss lei grafikken til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå