Lone*Desert-Fish Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg tror jeg begynner å bli lei av de fleste spilla i LAN nå. Hvilke spill synes DU er moro å spille i LAN nå? Vi er 3 stykker som skal ha et lite påskelan, og er åpne for forslag til nye multiplayerspill å spille. Vi kommer sikkert til å spille litt av de "gode gamle" som CS og Battlefield m/ DesertCombat men må også ha noe nytt. Foreslå alt dere mener er bra/moro, og forresten er det noen bilspill med bra multiplayer nå? På forhånd takk! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jeg syns far cry er ganske morro, du kan prøve å laste ned nye maps på farcryhq.com eller andre sider... ellers syns jeg mohaa er veldig kult.... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 alt annet enn BF og CS Hvordan kan du si noe sånt? BattleField er da genialt på LAN Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg synes Warcraft 3 er ganske bra å spille på LAN. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 SP:PT! Bare konge på LAN, men hadde vært my bedre om dere var 4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg tør påstå at UT2k4:Onslaught er det feteste på LAN akkurat nå. Makan til intensitet, spenning og ikke minst humor skal du lete lenge etter. Har hatt mange festelige timer på LAN med Onslaught ja! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Warcraft3 tft UT2K4 HALO Age of Empires 2( ) Red Alert 2 ( ) Doom2 ( ) Mange gamle spiller kule på lan også! Og ikke glem Worms World Party eller worms 3d!!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 alt annet enn BF og CS Hvordan kan du si noe sånt? BattleField er da genialt på LAN greit nok, men ikkje heile tida Mange gode spill blir ignorert pga at det går i CS og BF 24\7 Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Battlefield Vietnam er dødsbra, jeg har spilt det en del sammen med et par kamerater. Er mange timer med rå underholdning det. MOHAA, spesielt et lite brett i Stalingrad er kult hvis man er få. Et tredje jeg synes er ganske så bra er Rise of Nations, eller evt. Empire Earth som ligner litt men tar veldig mye lengre tid å bli ferdig med. (strategi) Ellers er Red Alert 2 en klassiker. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 alt annet enn BF og CS Hvordan kan du si noe sånt? BattleField er da genialt på LAN greit nok, men ikkje heile tida Mange gode spill blir ignorert pga at det går i CS og BF 24\7 Så CS og BF er dårlige? Det er bare tilfeldig at de er noen av de mest spilte spillene i verden? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Spiller som regel. WC3 TFT (bra variasjon med custom games) Starcraft (også bra variasjon med custom games) BF1942 RA2 Generals Soldat Giants Blobby SOF 1&2 AVP2 (alien vs predator 2) UT UT 2k3 UT 2k4 (har ikke spillt på LAN enda men sikkert kult) Worms world party Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 må tilføye at jeg også spilelr CS når det ikke er noe annet som spilles. Glemte NS det er kult. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nå får jeg sikkert litt refs( ),men vil komme med en påstand; Grunnen til at det ikke er så mange Cs-elskende folk på dette forumet, er at de er de er så hekta, at de har ikke tid til å skrive i forum. Klaner osv, tar all tid. *Gå i forsvarsposisjon * Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Zero hour er jo dritøft. Castle strike wc3 tft Jedi academy Eller ta et fps spill med små baner gjerne inne i et hus med mange hjørner. Da vekker du som bare f*** noen ganger. Og det kiler latter muskelene. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Nå får jeg sikkert litt refs( ),men vil komme med en påstand;Grunnen til at det ikke er så mange Cs-elskende folk på dette forumet, er at de er de er så hekta, at de har ikke tid til å skrive i forum. Klaner osv, tar all tid. *Gå i forsvarsposisjon * neh, Det er en del folk som begyner å bli lei av CS nå. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Ikke glem Need for speed underground! Var på et LAN for noen måneder siden, Hadde nettop fått meg underground da. Alle var helt hekta på det. (kun singleplayer) Gikk for det meste i det ja... Vi satt i timevis helt hekta foran skjermen og spilte oss hver for oss igjennom missionsene... Vi spilte jo litt cs også da seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå