Gå til innhold

K700 ?

Anbefalte innlegg

..

ok. tro gjerne hva du vil..

hvis du følger med på markedet de neste seks månende (eller har gjort det de siste månedene) kan du se at sider som komplett, mpx og mange fler alltid har tidlige datoer for å selge mobiler. Disse datoene blir bare utsatt og utsatt og representerer derfor sjelden reelle datoer.

Men dette er unødvendig å diskutere. La oss vente til juni, juli, august og la oss se hvem som har rett.

Alt jeg sier er bare at det ikke er noe som tyder på at K700 blir forsinket, og at det selgerne har fortalt deg/dere sannsynligvis bare er spekulasjoner/vås eller lignende jeg beskrev i min forige post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MPX, KlartSvar, Elkjøp osv vet neppe noe særlig mer om dette enn oss. De er ofte uvitende folk som bare vil selge eller høres overbevisende ut.

T610 kom presis, T630 kom presis, P900 kom presis, Z600 kom presis, Z200 kom presis. Ser ingen grunn til at K700 skal bli utsatt, så lenge det ikke er noen offisiell informasjon som tyder på dette.

Alt annet forblir rene spekulasjoner.

T630 Lansering 4 kvartal 2003, Kom i slutten av mars 2004 :wow:

Det er det jeg kaller presis lansering :D

Endret av Wiper
Lenke til kommentar
MPX, KlartSvar, Elkjøp osv vet neppe noe særlig mer om dette enn oss. De er ofte uvitende folk som bare vil selge eller høres overbevisende ut.

T610 kom presis, T630 kom presis, P900 kom presis, Z600 kom presis, Z200 kom presis. Ser ingen grunn til at K700 skal bli utsatt, så lenge det ikke er noen offisiell informasjon som tyder på dette.

Alt annet forblir rene spekulasjoner.

T630 Lansering 4 kvartal 2003, Kom i slutten av mars 2004 :wow:

Det er det jeg kaller presis lansering :D

T630 kom ut i desember.

Lenke til kommentar
..

ok. tro gjerne hva du vil..

hvis du følger med på markedet de neste seks månende (eller har gjort det de siste månedene) kan du se at sider som komplett, mpx og mange fler alltid har tidlige datoer for å selge mobiler. Disse datoene blir bare utsatt og utsatt og representerer derfor sjelden reelle datoer.

Men dette er unødvendig å diskutere. La oss vente til juni, juli, august og la oss se hvem som har rett.

Alt jeg sier er bare at det ikke er noe som tyder på at K700 blir forsinket, og at det selgerne har fortalt deg/dere sannsynligvis bare er spekulasjoner/vås eller lignende jeg beskrev i min forige post.

Hvis du ikke har fått det inn ennå, så kommer K700 til å bli forsinket.

Det er helt sikkeret at K700 ikke kommer til norge i Q2.(med unntak av parell import)

Nei, jeg har ikke fått det fra noen selger i mpx eller elkjøp.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har fått det inn ennå, så kommer K700 til å bli forsinket.

Det er helt sikkeret at K700 ikke kommer til norge i Q2.(med unntak av parell import)

Nei, jeg har ikke fått det fra noen selger i mpx eller elkjøp.

hvis dette er så sikkert så gi meg noen seriøse kilder er du grei.

Lenke til kommentar

Må si meg litt enig med 2mass her, dersom ikke vanlige folk får tak i den kan ikke telefonen sies å være ute bare fordi noen få eksemplarer har kommet til landet. T630 kom i mars/april i de fleste butikker her i Norge, selv om noen hadde fått review-eksemplarer osv før det.

Når DinSide.no får sitt eksemplar er ikke viktig, jeg vil ha mitt eksemplar. Jeg vil at tanta mi skal kunne gå inn på elkjøp og kjøpe sitt eksemplar. Da er telefonen ute, ikke før. :)

Lenke til kommentar
leverings-datoer

leverings-datoer

leverings-datoene

mobil-levrandøren

markeds-føre

leverings-tiden

Hvis du skal bruke disse ordene så ofte kan du i hvert fall skrive de uten den irriterende bindestreken.

T630 kom ut i desember. 

T630 i september? ikke som jeg har sett.. ingen butikker eller nettbutikker jeg så som hadde den før mars.. hvor hadde de den i september?

Desember, ikke september. Men det var ikke mange butikker som hadde de så tidlig heller, og langt færre som hadde den svarte modellen.

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke verdens enkleste sak å få tak i den svarte modellen, men det kan vi vel ikke si diskvalifiserer telefonen? De lovte aldri at den svarte skulle komme samtidig som den hvite. Såvidt jeg husker var det i starten ikke meningen å gi ut den svarte til andre enn T-mobile kunder i statene, eller noe.

Dette er imidlertid en digresjon, som vi alle vet. Jeg tror også at k700 kommer til å bli forsinket til juni/juli muligens enda senere. Om ikke annet, så fordi den kommer til å bli veldig populær (utsolgt før den kommer til landet).

Håper den kommer ut i morra ;) Jeg har bursdag i mai, og synes SE kan gi meg en sånn en :p

Lenke til kommentar
T630 kom ut i desember.

T630 i september? ikke som jeg har sett.. ingen butikker eller nettbutikker jeg så som hadde den før mars.. hvor hadde de den i september?

Jeg skrev desember. Og jeg er fullt klar over at det bare er de siste ukene/månedene T630 har blitt tilgjengelig for salg i norge, men slik var det alltid planlagt.

T630 skulle selges i bl.a. kina i fjerde kvartal 2003. Dette holdt de, og den var under mange juletrær der.

T630 skulle selges i europa og flere steder i første kvartal 2004, dette holdt de og det er mange som har kjøpt den her og flere steder.

Lenke til kommentar
T630 kom ut i desember.

Jeg skrev desember. Og jeg er fullt klar over at det bare er de siste ukene/månedene T630 har blitt tilgjengelig for salg i norge, men slik var det alltid planlagt.

T630 skulle selges i bl.a. kina i fjerde kvartal 2003. Dette holdt de, og den var under mange juletrær der.

T630 skulle selges i europa og flere steder i første kvartal 2004, dette holdt de og det er mange som har kjøpt den her og flere steder.

Den der vil jeg tro på, for da skal K700 være her SNART.. :love:

Lenke til kommentar
T630 kom ut i desember.

Men, det er vel ikke så interessant for folk flest her i landet hva som er tilgjengelig i Kina og Japan? Jeg har ikke råd eller lyst til å reise til østen for å kjøpe telefoner.

Lenke til kommentar

T630 kom i mars\april den...det var iallefall da jeg fikk dem fra SE for vanlig salg i Norge...sånn er det med den saken...K700 har jeg fått bekreftet fra 2 grossister om at den er ventet inn i Juni, det er det vi forhandlere forholder oss til inntil videre.....

Lenke til kommentar
T630 kom i mars\april den...det var iallefall da jeg fikk dem fra SE for vanlig salg i Norge...sånn er det med den saken...K700 har jeg fått bekreftet fra 2 grossister om at den er ventet inn i Juni, det er det vi forhandlere forholder oss til inntil videre.....

Nice..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...