Gå til innhold

K700 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den kommer ikke før på sensommeren :( Regner med at den blir utsatt til en gang i september.

det der er bare tull.

Skal du snakke tull bør du ihvertfall liste noen kilder som bekrefter tullet.

det er ikke tull..

70% av alle telefonene SE har lansert de siste årene har blitt forsinket..

regner allikevel med at k700 kommer på markedet i august..

veil. pris blir ca. 3600kr.

Endret av øyst1
Lenke til kommentar
Tipper juni/juli, men er vel svært få som vet dette sikkert. Tips kan være å kjøpe fra sverige.

Har bursdag i juni og har lyst på den da.

Er det noen ulemper ved å kjøpe den fra sverige (bortsettfra at det er mye vanskeligere å bytte den da..)

Lenke til kommentar
Den kommer ikke før på sensommeren :( Regner med at den blir utsatt til en gang i september.

det der er bare tull.

Det er ikke tull. Jeg snakket med sjefen på Klart Svar og fikk vite at den ikke kommer før på sensommeren. Pris: 3500-4000 kr

Lenke til kommentar

det der er bare tull.

Det er ikke tull. Jeg snakket med sjefen på Klart Svar og fikk vite at den ikke kommer før på sensommeren. Pris: 3500-4000 kr

Jeg sendte en mail til MPX nå, de sa :

"Jeg tipper den kommer rundt slutten av Juni/Juli" "pris: Ca 3000"

MPX POWER! :thumbup::hmm:

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til MPX nå, de sa :

"Jeg tipper den kommer rundt slutten av Juni/Juli" "pris: Ca 3000"

MPX POWER! :thumbup::hmm:

det ville isåfall ikke vært første gangen MPX tok feil når det gjelder lanseringsdato da...3100 kom jo nesten 2 mnd senere enn det de "tippet" den skulle gjøre. sier ikke at det er MPX sin feil, men datoene de får er ikke sikre.

Lenke til kommentar

MPX, KlartSvar, Elkjøp osv vet neppe noe særlig mer om dette enn oss. De er ofte uvitende folk som bare vil selge eller høres overbevisende ut.

T610 kom presis, T630 kom presis, P900 kom presis, Z600 kom presis, Z200 kom presis. Ser ingen grunn til at K700 skal bli utsatt, så lenge det ikke er noen offisiell informasjon som tyder på dette.

Alt annet forblir rene spekulasjoner.

Lenke til kommentar

de fleste butikker får nemlig noe som kalles leverings-datoer..

dette får de ca. en måned før produktet leveres..

før dette får de antatte leverings-datoer, og derfor kan de si meg ganske stor sikkerhet ca. når telefonene kommer på markedet..

vanlige folk får som oftest ikke vite leverings-datoene.

når telefonene lanseres får folk vite hvilken måned mobil-levrandøren skal markeds-føre den nye mobilen..men som oftest blir leverings-tiden forandret, og vanligvis oppdaterer ikke levrandøren den offentlige informasjonen om når produktet skal leveres..

derfor vet ofte folk som jobber i butikker når mobilene kommer, bedre enn vanlige folk..

Endret av øyst1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...