scoot Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Når kommer denne i butikkene, mine fingre er grådige ... Må ha den.. Noen som vet ? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Tipper juni/juli, men er vel svært få som vet dette sikkert. Tips kan være å kjøpe fra sverige. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Tipper juni/juli, men er vel svært få som vet dette sikkert. Tips kan være å kjøpe fra sverige. når kommer den dit da? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Den kommer ikke før på sensommeren Regner med at den blir utsatt til en gang i september. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 De holder vel det de lover (lanseringsdatoen vel...)? Regner med at den ikke kommer så mye før i Sverige Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Den kommer ikke før på sensommeren Regner med at den blir utsatt til en gang i september. det der er bare tull. Skal du snakke tull bør du ihvertfall liste noen kilder som bekrefter tullet. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er stor sannsynlighet at sverige får telefonen før norge pga. det er noen kunder i sverige som er viktigere enn de som er i norge. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Den kommer ikke før på sensommeren Regner med at den blir utsatt til en gang i september. det der er bare tull. Skal du snakke tull bør du ihvertfall liste noen kilder som bekrefter tullet. det er ikke tull.. 70% av alle telefonene SE har lansert de siste årene har blitt forsinket.. regner allikevel med at k700 kommer på markedet i august.. veil. pris blir ca. 3600kr. Endret 6. april 2004 av øyst1 Lenke til kommentar
loveland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tipper juni/juli, men er vel svært få som vet dette sikkert. Tips kan være å kjøpe fra sverige. Har bursdag i juni og har lyst på den da. Er det noen ulemper ved å kjøpe den fra sverige (bortsettfra at det er mye vanskeligere å bytte den da..) Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Den kommer ikke før på sensommeren Regner med at den blir utsatt til en gang i september. det der er bare tull. Skal du snakke tull bør du ihvertfall liste noen kilder som bekrefter tullet. Det er ikke tull. Jeg snakket med sjefen på Klart Svar og fikk vite at den ikke kommer før på sensommeren. Pris: 3500-4000 kr Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Den kommer ikke før på sensommeren Regner med at den blir utsatt til en gang i september. det der er bare tull. Skal du snakke tull bør du ihvertfall liste noen kilder som bekrefter tullet. Det er ikke tull. Jeg snakket med sjefen på Klart Svar og fikk vite at den ikke kommer før på sensommeren. Pris: 3500-4000 kr Jeg sendte en mail til MPX nå, de sa : "Jeg tipper den kommer rundt slutten av Juni/Juli" "pris: Ca 3000" MPX POWER! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det er et ord der som ikke er så bra, nemlig ordet tipper. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Det er et ord der som ikke er så bra, nemlig ordet tipper. hehe.. jeg håper de tipper riktig, i allefall rundt prisen.. Jeg har hørt at den mobilen vil ligge på prisen til T630 idag ? Altså 2888,- på mpx.no ? Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg sendte en mail til MPX nå, de sa : "Jeg tipper den kommer rundt slutten av Juni/Juli" "pris: Ca 3000" MPX POWER! det ville isåfall ikke vært første gangen MPX tok feil når det gjelder lanseringsdato da...3100 kom jo nesten 2 mnd senere enn det de "tippet" den skulle gjøre. sier ikke at det er MPX sin feil, men datoene de får er ikke sikre. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har snakket med både telebutikken og spaceworld idag..ingen av dem regner med å få telefonen før i august en gang... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 har snakket med både telebutikken og spaceworld idag..ingen av dem regner med å få telefonen før i august en gang... Svarte og.. Jaja, får man vente på godsakene da. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 MPX, KlartSvar, Elkjøp osv vet neppe noe særlig mer om dette enn oss. De er ofte uvitende folk som bare vil selge eller høres overbevisende ut. T610 kom presis, T630 kom presis, P900 kom presis, Z600 kom presis, Z200 kom presis. Ser ingen grunn til at K700 skal bli utsatt, så lenge det ikke er noen offisiell informasjon som tyder på dette. Alt annet forblir rene spekulasjoner. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) de fleste butikker får nemlig noe som kalles leverings-datoer.. dette får de ca. en måned før produktet leveres.. før dette får de antatte leverings-datoer, og derfor kan de si meg ganske stor sikkerhet ca. når telefonene kommer på markedet.. vanlige folk får som oftest ikke vite leverings-datoene. når telefonene lanseres får folk vite hvilken måned mobil-levrandøren skal markeds-føre den nye mobilen..men som oftest blir leverings-tiden forandret, og vanligvis oppdaterer ikke levrandøren den offentlige informasjonen om når produktet skal leveres.. derfor vet ofte folk som jobber i butikker når mobilene kommer, bedre enn vanlige folk.. Endret 6. april 2004 av øyst1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg