TrygveK Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heisann, Jeg lurer på hvordan jeg skal få sjekka tempraturen på maskina mi??? Noen gode forslag??? Jeg holder også på å laste ned 3D mark 03 for å sjekke ytelse - men finens det noen andre bra program??? Mvh TrygveK Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Heisann,Jeg lurer på hvordan jeg skal få sjekka tempraturen på maskina mi??? Noen gode forslag??? Jeg holder også på å laste ned 3D mark 03 for å sjekke ytelse - men finens det noen andre bra program??? Mvh TrygveK jepp du trykker delete med engang du slår på pcen så kommer du inn i bios så trykker du på power settening. og så husker jeg ikke mer, men skall ikke hvere så vanskelig. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) last ned Motherboard Monitor, der kan du sjekke tempen og mange andre ting, eller du kan bruke Speedfan For å teste ytelsen, kan du bruke Aquamark, 3dmark 01/03, Aida32 til minnetest, PCMark 04.. finnes veldig mange program til slikt Du kan også laste ned SuperPi og kjøre 1M testen Endret 5. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå