Papirpose Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg kjøpte en blå kald katode hos 3Dfxcool (siden de har/hadde stand på TG. Sparte frakt :wink: ) i forigårs.. fra før har jeg en PCMods Baybus. På arket som fulgte med denne baybus'en står det at den fint kan brukes til å styre neonlys/katoder. (Katoden er 3 watt, hver bryter klarer 6 watt). Det er da jeg lurer på: Katoden kom med egen bryter satt på.. det jeg har tenkt til er å styre den via. baybus'en. Kan jeg bare kutte av bryteren, må jeg gjøre mer avanserte ting, eller går det ikke? En liten tegning: For meg ser det ut som om jeg må kutte ledningene mellom bryteren og inverteren. Hva tror dere? Lenke til kommentar
seric Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 er ikke ledninga festa til bryteren med kabelsko? Isåfall er det bare å røkke de løs Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Joda det er de. Men så er baybus'en laget slik at den har +/- tilkoblinger (12V). Hva om jeg klipper løs den gule og den svarte ledningen fra splitteren (4-pin molex), fjerner bryteren og lodder sammen ledningene der bryteren var? (Det jeg vil er å ende opp med to stk. ledninger som går direkte fra 12V strømkilde til inverteren) _________________ Pentium 3 933MHz Abit BX133-RAID GeForce2 MX-400 :sad: 384mb PC133 SDRAM Aopen HQ45-tower (skal moddes ) Logitech Mouseman Dual Optical (Alle grafikk-kort mottas med takk) [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-03-30 23:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå