hodesleng Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vet at det er en del her på forumet som har kjøpt CL50, men hva slags sekk bruker dere? Trenger en sekk til min... Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Umates Backpack XL. Jeg er stort sett enig med testen som er utført av barbara.no. Den var en del tyngre og større enn det jeg hadde forventa da jeg bestilte den på psdata.no. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Kjøpte en bærbar datamaskin sekk på smartclub til rundt 500kr engang. Husker ikke merket, men det er det jeg bruker i hvertfall. Fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Mr_blue Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jansport "cyber break 2", flott diskret sekk som ikke lyser "laptopsekk". Meget god plass. Går fint m cl50+kabler+stor ringperm+matpakke:). livstidsgaranti på sømmer osv. Betalte 800 kr for dem på en koffert butikk(morris eller no). Anbefales. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har en Targus Notebook Computer Sprint Backpack.... Funker perfekt til CL50! Bruker den daglig til skolen. Har plass til laptop, strømforsyning, mus, ringperm (ikke den største!), stor bok, vannflaske og matpakke! Betalte vel 710 DKR! Har livstidsgaranti osv... Veldig behagelig sekk, lyser ikke laptop sekk av den... Genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå