oleisbest Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Som topic sier så fryser bildet etter noen minutter og vpu recovery dukker opp. Jeg trykker ikke send på den og kommer tilbake inn i spillet. Får spilt 2-3 min til så skjer det samme igjen. Har lasta ned de nyeste driverne. Noen som har vært borte i det her før? PS:Fjerna først de gamle driverne restarta marskinen, windows la inn sine egne før jeg fikk lagt inn de nye. Har det noe å si? Hvordan får jeg da Xp til å ikke legge inn nye drivere før jeg får lagt inn de jeg har lastet ned. Skjermkortet jeg bruker Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI,"Fireblade Edition", Full-Retail Hovedkortet jeg bruker MSI K7N2-VL Hovedkort Socket A DDR, Bulk nForce2 400/MCP, ATX, ATA133, LAN, LYD EDIT Feil mld. jeg får Endret 5. april 2004 av oleisbest Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hva med å slå av vpu recovery? Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Har prøvd, da krasjer det helt. Da kommer jeg ikke inn igjen i spillet, men må istedet restarte pcn. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Har nå fått det til. Virker bare når jeg bruker Direct3d, ikke når jeg bruker OpenGL. Hvis noen vet hvordan jeg kan få det til å fungere i OpenGL også er jeg evig taknemmelig. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 open gl krever mye så du kan se om vifta går eventuelt kjøpe ny. de viftene som står der er ikke mye tess!! Lenke til kommentar
struct Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hadde tilsvarende problem. For å fikse det må du sette agp-hastigheten til 4X istedet for 8X og slå av fastwrites. Kan også tenkes du må bytte til Omega-drivere i tillegg. Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har samme kort aldri vært noe problem for meg ! Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 minner meg om problemet jeg hadde på min gamle Pc, med K6-2 550mhz og et GF2 MX. Hovedkortet klarte ikke levere nok strøm i AGP 2x, så jeg måtte kjøre med 1X u/fastwrites og Sideband-adressing. (husker ikke hvilken hvem av dem kortet støtta) så, det underbygger påstanden om å sette ned fra 8x til 4x hvertfal.. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan setter jeg eventulet ned agp-hastigheten fra 8X til 4X og hvordan slår jeg av fastwrites. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan setter jeg eventulet ned agp-hastigheten fra 8X til 4X og hvordan slår jeg av fastwrites. begge disse options finnes i egenskaper for skjerm -> ati kontrollpanel agp skal vel også stilles i bios? Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvordan setter jeg eventulet ned agp-hastigheten fra 8X til 4X og hvordan slår jeg av fastwrites. begge disse options finnes i egenskaper for skjerm -> ati kontrollpanel agp skal vel også stilles i bios? korrekt.. kan stilles der oxo Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Tusen takk, når jeg satt ned agp-hastigheten funker det å bruke OpenGL også. Hva er egentlig best å bruke? OpgenGL eller Direct3d? Hva får jeg best grafikk av? Vet ikke om det har noe å si på grafikken, men jeg får jo kjørt med 8x agp hastighet på Direct3d, men kun 4x agp hastighet på OpenGL. Hva bør jeg velge? -ole Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Opengl er nok bedre i cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå