Gå til innhold

Problem med å skru løs harddisk


Arcus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk svar fra de andre gutta her ja,,, MEN, punkt 1. Hvilken maskin har du, Type/modell. 2. Du har selvfølgelig kjøpt deg en 2,5" harddisk, disse harddiskene er mye mindre enn de du bruker i en stasjonær pc. Normalt skal de bare være å demontere skruene over "Harddisken", hvis du har "slot" i fronten så blir det sikkert enda enklere. Har du manualen så står dette illustrert der. Hvis ikke så gi meg modell/type så skal jeg sjekke på nettet etter bruksannvisning.

Lenke til kommentar
Fantastisk svar fra de andre gutta her ja,,, MEN, punkt 1. Hvilken maskin har du, Type/modell. 2. Du har selvfølgelig kjøpt deg en 2,5" harddisk, disse harddiskene er mye mindre enn de du bruker i en stasjonær pc. Normalt skal de bare være å demontere skruene over "Harddisken", hvis du har "slot" i fronten så blir det sikkert enda enklere. Har du manualen så står dette illustrert der. Hvis ikke så gi meg modell/type så skal jeg sjekke på nettet etter bruksannvisning.

"Problem med å skru løs harddisk, HP ze5525ea"

;)

Lenke til kommentar

Fjart har sett noe som ingen andre har sett ;)

 

Saker er løst for min del.

 

Det var 3 skruer på undersiden, 2 som var lett synlig. Den siste jeg hadde oversett lå under et slags gummi deksel.

 

Disken er nå byttet og alt er bare velstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...