Arcus Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har kjøpt en ny disk , men får ikke den gamle disken ut av fronten på maskinen. Noen som har gjort dette og kan guide meg ?? Har ikke lyst å bryte for mye Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du tar skru hjernet i hånden så setter du enden på skru hjernet inn i sporet på skruen. så vriker du skru hjernet til venstere til skruen er ute. så gjør du dette på resten av skruene Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ut av fronten? Hvordan kabinett har du a? jaja... Du åpner kabinettet, følger instruksjonen til mobil_brukeren, og så tar du den bare ut Lenke til kommentar
skaven Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Fantastisk svar fra de andre gutta her ja,,, MEN, punkt 1. Hvilken maskin har du, Type/modell. 2. Du har selvfølgelig kjøpt deg en 2,5" harddisk, disse harddiskene er mye mindre enn de du bruker i en stasjonær pc. Normalt skal de bare være å demontere skruene over "Harddisken", hvis du har "slot" i fronten så blir det sikkert enda enklere. Har du manualen så står dette illustrert der. Hvis ikke så gi meg modell/type så skal jeg sjekke på nettet etter bruksannvisning. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Fantastisk svar fra de andre gutta her ja,,, MEN, punkt 1. Hvilken maskin har du, Type/modell. 2. Du har selvfølgelig kjøpt deg en 2,5" harddisk, disse harddiskene er mye mindre enn de du bruker i en stasjonær pc. Normalt skal de bare være å demontere skruene over "Harddisken", hvis du har "slot" i fronten så blir det sikkert enda enklere. Har du manualen så står dette illustrert der. Hvis ikke så gi meg modell/type så skal jeg sjekke på nettet etter bruksannvisning. "Problem med å skru løs harddisk, HP ze5525ea" Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Fjart har sett noe som ingen andre har sett Saker er løst for min del. Det var 3 skruer på undersiden, 2 som var lett synlig. Den siste jeg hadde oversett lå under et slags gummi deksel. Disken er nå byttet og alt er bare velstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå