Gerrard Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg fant Memorex DVD+R 4.7Gb 4x 25 Pack I Cakebox til £ 17,99 (ca 227 Nkr)HER. Dette tilsvarer litt over 9 kr pr plate De hadde Memorex DVD-R til samme prisen men hvilken er best? Mitt inntrykk er at de er omtrent like bra. Har best erfaring med DVD+R så jeg går nok for den. Et problem kan være at £17,99 overstiger 200kr tollgrensen, men personlig har jeg en søster i England som kan kjøpe den med for meg. Har hørt at enkelte nettsteder sender pakker som gaver og at de da slipper unna tollen. Men det er jo en sjanse å ta. Gratis frakt var det også. Lenke til kommentar
collargoll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Blir du "tatt" må du betale moms + (evt.) 70 kroner i fortollingsgebyr, og da havner du fort på 14 kroner plata, og da er vel vinningen minimal... Slipper du gjennom er jo et greit tilbud, avhengig hvem produsent er selvsagt! Lenke til kommentar
guom Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kikket akkurat på noe lignende, men det er mulig at dette er litt off topic men, pytt pytt. jeg klikket nylig på komplett linker for å kikke på billige plater, men så fikk jeg øye på dette. Lagring/Media > DVD+ plater (18) Lagring/Media > DVD- plater (20) er det noe som vet forskjellen på disse to? I tilfelle noen lurte, så er jeg helt noob på område. Lenke til kommentar
collargoll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kikket akkurat på noe lignende, men det er mulig at dette er litt off topic men, pytt pytt. jeg klikket nylig på komplett linker for å kikke på billige plater, men så fikk jeg øye på dette. Lagring/Media > DVD+ plater (18) Lagring/Media > DVD- plater (20) er det noe som vet forskjellen på disse to? I tilfelle noen lurte, så er jeg helt noob på område. Er det forskjellen på pluss og minus du tenker på? I så fall er det bare å søke litt rundt her på forumet så finner du nok svar. Er en evig diskusjon det der rundt hva som er best av pluss og minus... Lenke til kommentar
guom Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det forskjellen på pluss og minus du tenker på? I så fall er det bare å søke litt rundt her på forumet så finner du nok svar. Er en evig diskusjon det der rundt hva som er best av pluss og minus... Bingo. Takker. Skal sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå