Dj-Olsen Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg lastet ned strikeforce 1.75 idag og det funker ikke.Når du dobbel klikker på exe fila til strikeforce 1.75 spiller den kun introen!? Det er noe som ikke stemmer!! Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Eh..nå veit jeg ikke helt hva du mener... Men, hvis du har installert spillet, og klikker på snarveien fra skrivebordet, og den da spiller introen: hvis du da trykker på ESC får du da ikke opp menyen øverst i skjermbildet? (Likt som i UT) Hvis det ikke er problemet/hjelper noe...litt mer info om hva du har installert/gjort, osv... Hos meg er det iallfall sånn...spiller introen og så må du trykke ESC...hvis ikke står den på introbildet. Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 jeg prøvde å trykke esc men da går man bare tilbake til windows!!!! og hvis jeg bare ser på introen helt ferdig forsvinner den til slutt og går tilbake til windows!! Her er det et stort problem.. jeg kjørte installeren to ganger å la det på den plassen som sto oppført!!! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg brukte zip versjonen med installer, ikke win versjonen. Men en liten mistanke: sjekka du at path'en er dit du har UT? En del installere har jo ferdig lagt inn path, og har du installert UT et annet sted blir det jo krøll. Ellers vet jeg ikke hva det er... Hvorfor la du inn 2 ganger forresten? Prøv å fjern alt og legg inn på nytt kanskje? Har du oppdatert UT? Funker UT greit ellers? Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 HVA MENER DU MED UT DA?? Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 HVOR FIKK DU ZIP VERSJONEN FRA? EVT.LINK?? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Merkelig - jeg hentet min fra http://www.strikeforcecenter.com og den fungerte fint (har Unreal Tournament versjon 436). StrikeForce er forøvrig en super mod - artig å se at flere enn meg har oppdaget at CounterStrike er langt fra det beste 'realistiske' spillet på markedet. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Lol... UT er Unreal Tournament Du må ha det for å spille SF...SF er en mod til UT Uansett både zip og exe versjonen kan du finne her Lenke til kommentar
Dj-Olsen Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 hvor får man tak i unreal tournement? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Brukte tidligere en kopi av Unreal Tournament men ble lei av å herje med CD-cracker og sånt hver gang jeg byttet harddisk og prøvde ulike OS-varianter. Jeg kjøpte derfor fullversjonen med mye ekstra snacks og alle patcher / oppdateringer / ekstra mappacks for 149,- på Free Recordshop for noen måneder siden - det er det verdt!!! Sjekk forøvrig ut de offisielle StrikeForce-forumene på http://www.strikeforcecenter.com hvis du har problemer - folk er generelt veldig hjelpsomme. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Tja, i butikken kanskje? Eller evt her Også her og her ...hvis du vil betale 390!!!kr for det! Fytterakkern...bestbuy? snarere worstbuy! _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-03-31 01:51 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-03-31 01:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå