Gå til innhold

FrozenCPU.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rimelig greit å handle fra frozencpu, de leverer kjapt og har sykt bra utvalg. Men, selvfølgelig, du bør nok handle en del mer enn bare det lille greiene der. De var kule da jeg bestilte, og satt en lavere innholdsverdi utenpå pakken, så jeg kunne betale mindre toll, uten at jeg hadde spurt om dette :)

Men du, hva med å handle fra en sjappe i Norge istedet? Sjekk her du:

http://www.elfa.no -> så trykker du i menyen:

• Elektromekanikk/Pneumatikk

•• Strømbrytere

••• Trykkstrømbrytere

Vent 3 sekunder, så kommer det mange koselige knapper der :)

Lenke til kommentar
ja har sett litt der, men kan ikke sammenlignes med sa bryterne jeg fant:) har jeg falt for en ting sa har jeg falt for en ting:) :love::dribble:

den vandal sikre knappen får man vertfall på elfa, den bryteren er jeg ikke så sikker på men dem har vertfall noen som ligner og vanntanken får man på netconnection.

Lenke til kommentar
kor mye bør jeg handle for, før det skal bli lønnsomt da? du som har handla der før vet vel det:) har ikke sett igjennom alt de har der enda, noe du kan annbefale da kanskje?

Av erfaring kan man vel nesten si, tvert i mot. Jo mindre du handler, jo billigere blir frakten. Den beregnes nemmelig etter vareverdi (fikk jeg inntrykk av) de har heldigvis automatisk fraktberegning, så bare putt i handlekurven og gå videre til du synes det blir for dyrt, ta så ut en billig artikkel, og volia :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er nok sant, Mysticon. Jeg bor 10 minutter unna Biltema, og kan hente sånne ting fraktfritt, sikkert mange andre i samme situasjon. Dessuten, kunne jo være man skulle ha noe annet på enten Elfa eller NC, så jeg ville tipse om det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...